Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
30 okt 2025Wil jij een sleutelrol spelen in de succesvolle implementatie van de Participatiewet in Balans? Heb jij het talent om mensen mee te nemen in verandering en processen te optimaliseren? Dan is deze uitdaging iets voor jou!
Als Projectleider Implementatie Participatiewet in Balans (spoor 1) zorg jij ervoor dat deze wet effectief en efficiënt wordt ingevoerd. Je werkt nauw samen met beleidsadviseurs sociaal domein, kwaliteitsmedewerkers en klantmanagers. Dankzij jouw strategisch inzicht en verbindende aanpak creëer je draagvlak en stimuleer je samenwerking tussen interne en externe stakeholders.
Organisatie Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn: Denken in mogelijkheden, Klantgerichtheid: de klant staat centraal, Professionaliteit, Efficiënt werken en Gericht op Samenwerking.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 5 november van 09.00 uur tot 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 31 oktober 2025 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 31 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 3 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.