Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS
Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS

Administratief medewerker Leerlingenvervoer

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sluit morgen
om 16:00

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28 - 32

Publicatiedatum:

10 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 28 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor Eemkracht zoeken wij een Administratief medewerker Leerlingenvervoer. Je komt te werken in het team Administratie, in de nieuwe organisatie Eemkracht. Voorheen was deze functie belegd bij de verschillende gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest. Per 1 januari verschuift deze taak naar Eemkracht. Dit betekent dat Eemkracht verder gaat met het inrichten en harmoniseren van processen rondom leerlingenvervoer binnen Eemkracht. Er wordt gewerkt met Carel, welke (nu nog) voor alle drie de gemeenten anders is ingericht. Je komt te werken voor de leerlingen in de gemeente Soest, Baarn en Bunschoten, met standplaats Soest. Door een tijdelijke beperking in de capaciteit zoeken wij een ervaren administratief medewerker Leerlingenvervoer die direct inzetbaar is voor 28 tot 32 uur per week.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Uitvoeren van de leerlingenadministratie voor de gemeente Soest, Baarn en Bunschoten.
  • Verwerken van aanvragen en maken van beschikkingen
  • Registreren en controleren aanvragen voor leerlingenvervoer
  • Controleren van benodigde documenten en gegevens
  • Maken van beschikkingen
  • Contactpersoon per telefoon en email voor ouders, vervoerders en professionals
  • Behandelen van verzuimmeldingen en vervoersaanvragen.
  • Verwerken van mutaties (zoals adreswijzigingen, wijziging school)
  • Dagelijks beheren van de gezamenlijke mailbox en de bijbehorende werkzaamheden.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 niveau in de administratieve richting;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke instelling incl. GR regeling;

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling binnen het sociaal domein (50 punten);
  • Uiterlijk beschikbaar per 5 januari voor 32 uur per week (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Carel en zaaksysteem (20 punten).

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Nauwkeurig werken
  • Communicatief sterk
  • Samenwerkingsgericht
  • Proactief en oplossingsgericht

Organisatie en team

De Uitvoeringsorganisatie Eemkracht (opvolger van het huidige Uitvoeringsorganisatie Baarn, Bunschoten, Soest) verzorgt alle taken die gericht zijn op de zelfredzaamheid, participatie en het welzijn van de inwoners van de gemeente Baarn, Bunschoten en Soest. Hieronder vallen o.a. de Jeugdwet, participatiewet, Wmo, Leerplichtwet en leerlingenvervoer. We werken nauw samen met de betrokken gemeenten en lokale welzijnspartijen, waarbij de hulpvraag van de inwoners centraal staat. Hierbij staan onze kernwaarden centraal: Betrokken, Samen en Professioneel. Als uitvoeringsorganisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Gespreksinformatie

Stap 1: Beoordeling CV's op minimumeisen
De externe broker beoordeelt de CV's op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV's die aan de organisatie worden voorgelegd
De externe broker beoordeelt de CV's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door de externe broker. De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV's van de kandidaten die door de externe broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten; Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 18 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 december 2025 bericht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: 2x 3 maanden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr