Secretaris bezwaarschriftencommissie

Gemeente Olst-Wijhe

Raadhuisplein 1

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 1 Overijssel

Begindatum:

10 sept 2024

Einddatum:

9 sept 2025

Uren per week:

1

Publicatiedatum:

23 jul 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Omschrijving van de opdracht
Organiseer jij graag de hoorzittingen van de commissie bezwaarschiften? Ben jij sterk in het opstellen van de adviezen van de commissie bezwaarschriften? Ben jij onze secretaris commissie bezwaarschriften bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften?  De gemeente Olst-Wijhe zoekt een:

Secretaris commissie bezwaarschriften
Oproepbasis


Duur opdracht: voor de duur van één jaar met optie tot verlenging 2 keer 1 jaar.
Wanneer: bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften         

Soms is een inwoner het niet eens met een besluit van onze gemeente en start een bezwarenprocedure. Als secretaris vervul jij daarin een belangrijke rol. Jij zorgt ervoor dat deze bezwaarschriften tijdig en deskundig behandeld worden.

Wat ga je doen? 
Bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften word jij ingezet als secretaris commissie bezwaarschriften:   

  • Organisatie van de hoorzittingen van de commissie bezwaarschriften;

  • Afstemming met de voorzitter van de commissie en het fungeren als contactpersoon voor de overige leden;

  • Het bijwonen van de hoorzittingen van de commissie bezwaarschriften;

  • Het opstellen van de adviezen namens de commissie bezwaarschriften.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een juridische achtergrond (HBO- of WO-diploma);

  • Je hebt enige jaren werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente in een vergelijkbare functie;

  • Je communiceert gemakkelijk en werkt proactief;

  • Je bent 10 september van 15.00 – 18.00 uur beschikbaar voor een zitting;

  • Onze hoorzittingen vinden plaats op dinsdagmiddag van 15.00 – 18.00 uur. Wij zoeken iemand die op oproepbasis beschikbaar is op deze dag en tijd.  

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.