Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Ben jij een zakelijke onderhandelaar en herken jij je in: ‘hard op de inhoud en zacht op de relatie’? En sta jij open voor een leuke klus om de jeugdhulp nog verder te verbeteren? Mooi, dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Het team Werk, Inkomen en Zorg staat klaar voor inwoners die ondersteuning nodig hebben. Het team houdt zich bezig met werkzaamheden die hoofdzakelijk voortvloeien uit de Participatiewet, het gemeentelijk Minimabeleid, de Wmo en de Jeugdwet. Het totale team bestaat uit 36 medewerkers.
Binnen het subteam Jeugd zoeken wij, voor de duur van twee jaar, een:
Accountmanager Jeugdhulp voor 16 uur per week
Wie zoeken wij? Een kostenbewuste, zakelijke, communicatief sterke collega met tenminste een hbo-opleiding en minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Je hebt kennis met of ervaring in het werken in de jeugdhulpverlening en je weet hoe je gesprekken moet voeren met jeugdhulpaanbieders en derde verwijzers (zoals huisarts en Gecertificeerde Instelling) over de zakelijke en financiële kant van de zorg. Je hebt up to date kennis van relevante wet- en regelgeving, inkoop en financiële stromen op het gebied van jeugd en de Jeugdwet.
Wat ga je doen? Je gaat onderhandelingen voeren met de aanbieders en de derde verwijzers over de benodigde uren, expertise en budget voor de te behalen resultaten van de jeugdhulp. Dit geldt zowel voor nieuwe indicaties als bij verlengingen. Je bent een vraagbaak voor consulenten bij vragen rondom indicaties en de reikwijdte van de Jeugdwet. Je signaleert knelpunten bij aanbieders, derde verwijzers en je zoekt naar oplossingen. Vanuit jouw kennis sluit je indien nodig aan bij accountgesprekken met aanbieders. Er is een nauwe samenwerking en afstemming met de coördinator en beleidsmedewerker Jeugd.
Waarom werken in onze organisatie? Jeugdhulp is een belangrijk taakveld. In onze organisatie tref je korte lijnen en krijg je veel ruimte om je werk zelfstandig te organiseren. Hierin krijg je ruimte voor eigen ondernemerschap en creativiteit. De verantwoordelijkheden liggen bij ons laag in de organisatie én we doen het vooral samen zowel intern als met onze partners en samenwerkingsverbanden.
De kennismakingsgesprekken zijn maandag 13 december 2021
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.