Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland
Begindatum:
1 sept 2022Einddatum:
28 feb 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
26 jul 2022De opdrachtgever
De gemeente Oldebroek is ambitieus! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam.
Het team
P&O vormt samen met Communicatie, Juridische zaken, Belastingen en Financiën het team Bedrijfsvoering. We werken met elkaar aan dienstverlening die zowel aanbod- en vraaggestuurd en klantgericht is, professioneel, verbindend en efficiënt ingericht. We hebben oog voor de belangen van inwoners en medewerkers en handelen in lijn met ‘Oldebroek voor Mekaar’ en excellente dienstverlening. Het team richt zich vooral op de interne klant en houdt zich bezig met beleidsvorming, advisering en ondersteuning en uitvoering.
P&O zet in op verdere professionalisering en excellente dienstverlening. Wij adviseren en ondersteunen bij organisatie brede thema’s en bij de optimalisering en digitalisering van de HR-processen.
Opdrachtomschrijving
Als P&O consultant lever je met de volgende resultaten een bijdrage aan P&O en de organisatie:
Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van activiteiten en afspraken om dit proces voor de toekomst te borgen.