Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

P&O-adviseur

Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

28 feb 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 jun 2022
De opdrachtgever
De gemeente Oldebroek is ambitieus! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam.


Het team
P&O vormt samen met Communicatie, Juridische zaken en Financiën het team Bedrijfsvoering. We werken met elkaar aan dienstverlening die zowel aanbod- en vraaggestuurd en klantgericht is, professioneel, verbindend en efficiënt ingericht. We hebben oog voor de belangen van inwoners en medewerkers en handelen in lijn met ‘Oldebroek voor Mekaar’ en excellente dienstverlening.  Het team richt zich vooral op de interne klant en houdt zich bezig met beleidsvorming, advisering en ondersteuning en uitvoering.
P&O zet in op verdere professionalisering en excellente dienstverlening. Dit doen we door advisering en ondersteuning bij het in gang zetten van organisatie brede thema’s en optimalisering & digitalisering van de HR-processen.


Als P&O adviseur lever je een bijdrage aan het team P&O:
  • Zorgen voor een door het MT gedragen strategische HR agenda 2023, bestaande uit het regisseren van het proces en uitvoeren van de benodigde interventies om in 2023 te kunnen starten met een realistische planning. En het implementeren van activiteiten en afspraken om dit proces te borgen.
  • Mede oppakken van (de voorbereiding van) een aantal werkzaamheden en projecten, vooruitlopend op de strategische HR agenda 2023 (denk aan Duurzame inzetbaarheid, Strategisch opleidingsplan, Arbeidsmarktcommunicatie, Gesprekkencyclus).
  • Proces uitdenken om alle stakeholders (o.a. MT, OR, P&O) mede verantwoordelijk te maken voor opdrachtformulering en een goed en tijdig proces van besluitvorming van ingebrachte voorstellen en projecten.
  • Je bent samen met de P&O adviseurs kundig en in de lead om de HR thema’s te vertalen en verantwoordelijk voor een toekomstig gedragen HR beleid passend bij de organisatie ontwikkeling. Dus draag je actief bij aan de doorontwikkeling van het P&O team.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.