thumbnail
thumbnail

Secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Flevoland

Begindatum:

5 dec 2022

Einddatum:

5 mei 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 nov 2022
Secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator

Als secretaris van de commissie bezwaarschriften ben je de drijvende kracht achter de commissie. Je vormt samen met de administratief juridisch medewerkers het secretariaat van de commissie bezwaarschriften. Jouw takenpakket wordt aangevuld met de rol van klachtencoördinator. Juridisch ben je breed inzetbaar, zowel in het fysieke als sociale domein.

Het cluster Juridische zaken valt onder het Team Personeel & Organisatie, Communicatie, Juridische Zaken en Bestuursondersteuning en bestaat – naast de secretaris van de bezwarencommissie - uit drie juridisch adviseurs, twee administratief juridisch medewerkers, de privacy officer en de Functionaris gegevensbescherming.

Je gaat het volgende doen:
  • Je coördineert de behandeling van de bezwaarschriften en bewaakt de voortgang.
  • Je toetst bezwaren aan ontvankelijkheid.
  • Je bereidt het proces van de hoorzitting en de advisering inhoudelijk voor.
  • Na de hoorzitting stel je namens de commissie het advies op
  • Je coördineert en bewaakt klachtdossiers, neemt contact op met de indiener van de klacht en verantwoordelijke teammanager en adviseert klachtbehandelaars indien nodig met de formele beantwoording van klachten.
Eisen en wensen:

Je bent in staat om onder (tijds)druk te schakelen tussen verschillende onderwerpen en daarbij het overzicht en het doel voor ogen te houden. Je bent punctueel, hebt oog voor beslistermijnen en bent sterk in planmatig werken. Je bent resultaat- en klantgericht en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Je hebt een onderzoekende analytische instelling en komt tot duidelijke adviezen. Hoewel je zelfstandig werkt, voel je goed aan wanneer afstemming nodig is.

Verder beschik je over het volgende:
  • Je hebt een afgeronde opleiding rechten op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Je hebt ervaring als jurist bij een gemeentelijke organisatie, bij voorkeur als jurist van een gemeentelijke bezwaarschriftencommissie. Meer specifiek heb je actuele kennis van de Algemene wet Bestuursrecht, het omgevingsrecht en wetgeving in het sociaal domein;
  • Je bent zorgvuldig, stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je werk en je bent communicatief sterk en samenwerkingsgericht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.