thumbnail
thumbnail

Locatiemedewerker gemeentelijke opvang

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Flevoland

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 feb 2024

Locatiemedewerker gemeentelijke opvang (24-36u)

Opdrachtomschrijving

Als locatiemedewerker ben je uitvoerder van de gemeentelijke opvang voor ontheemde Oekraïners. We werken op twee locaties, een centrale opvanglocatie en een locatie met zelfstandige chalets. Je bent aanspreekpunt voor de bewoners, spreekt hen aan en verwijst naar diensten/voorzieningen en organisatie in onze gemeente of daarbuiten. Nieuwe bewoners schrijf je in, wijs je intern de weg en leg je de huisregels van de locatie uit. Je bent tevens een gastheer/gastvrouw voor leveranciers en andere bezoekers van de locatie.
Je staat actief in verbinding met de overige teamleden, zoals de locatiemanager, locatiemedewerkers, beveiliging en collega’s leefgeld, om je bevindingen te delen en samen te bekijken welke zaken om aandacht vragen.

Het locatieteam bestaat uit diverse collega’s

  • 1 Locatiemanager en 4 locatiemedewerkers (inclusief deze vacature)

  • 1 Medewerker leefgeld

  • 8 Beveiligers (roulerend in een team van telkens 2 beveiligers)

  • Medisch team (1 huisarts en 1 doktersassistente)

  • 4 Schoonmakers (roulerend in een team van telkens 2 schoonmakers)

Werktijden zijn in overleg voornamelijk halverwege de ochtend, doorloop in de middag, avond. Piketdienst in het weekend is aan de orde, wat het gaat om bijzonderheden/calamiteiten.

Verder:

  • Je bent kundig in de wetten en regels rondom de opvang van Oekraïense ontheemden (RooO).

  • Je hebt kennis van zaken zoals toeslagen, belastingen, verzekeringen, etc. waardoor je de bewoners hier ondersteuning bij kunt bieden.

  • Heb je soms toezichthoudende taken op werkzaamheden uitgevoerd door derden, draag je als nodig verbeteringen aan en voer je veranderingen door;

  • Ben je contactpersoon voor externe partijen op locatie (denk aan receptiemedewerkers, collega’s van toezicht, techniek, burgerzaken, werk, etc);

  • Ben je relatiebeheerder ten aanzien van externe omgeving, zoals buurtbewoners en andere aanwonenden;

  • Samen de locatiemanager en andere locatiemedewerkers beheer eventuele uitgaven, klein materiaal, welke gedaan moeten worden op locatie;

  • Werk je samen met de huisarts en doktersassistente op basis van samenwerkingsafspraken. Hou je de lijnen kort en verwijs waar nodig;

  • In afstemming met de locatiemanager en andere locatiemedewerkers loop je mee in een piketdienst om de bereikbaarheid in het weekend/feestdagen voor de locatiemedewerkers en de veiligheidsregio te waarborgen.

Competenties en vaardigheden:

  • Je acteert met lef en hebt affiniteit met de doelgroep;

  • Je bent sociaal vaardig en maakt makkelijk en op gepaste wijze contact;

  • Je werkt zelfstandig, maar zoekt ook afstemming zoekt met andere teamleden;

  • Je kunt met collega’s en bewoners activiteiten organiseren en begeleiden;

  • Je bent beschikbaar voor inloop en social talk, zonder programma of activiteit;

  • Je werkt professioneel en kwaliteitsgericht;

  • Je bent flexibel qua inzet, collegiaal ingesteld om met elkaar het werk te verzetten en de planning rond te maken.

  • de Engelse taal beheerst en handig is met vertaalapps.

Eisen:

  • Je hebt een opleiding op mbo 4 of hbo niveau

  • Je hebt werkervaring als medewerker op een woonlocatie voor ontheemden of vluchtelingen.

  • Je hebt werkervaring als medewerker op een woonlocatie voor andere doelgroepen.

  • Je beheerst de Engelse taal redelijk tot goed

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • De kandidaat heeft minimaal een MBO-4 opleiding afgerond. Dit is duidelijk aangegeven op het CV

  • De kandidaat heeft ervaring met werkzaamheden op een woonlocatie.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft een opleiding richting facility management afgerond.

  • De kandidaat heeft werkervaring met ontheemden en/of vluchtelingen

  • De kandidaat heeft, aantoonbaar op het cv, een goede beheersing van de Engelse taal.

  • De gesprekken vinden plaats in de week van 26 februari. Hier graag rekening mee houden

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Locatiemedewerker gemeentelijke opvang die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.