Behandelcoordinator

St. Zorg Koninklijke Auris Groep

Ammanplein 2, 3031 RT Rotterdam, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 20-25

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

20 - 25

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wil jij tijdelijk bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen die extra ondersteuning nodig hebben? Binnen Auris stel je samen met ouders en collega's behandelplannen op die aansluiten bij het kind. Je neemt het voortouw in de inhoudelijke afstemming en bouwt mee aan de kwaliteit van onze zorg tijdens de invulling van een zwangerschapsverlof.

Werkzaamheden
Als behandel coördinator ben jij de inhoudelijk regievoerder binnen het traject van het kind. Je bewaakt het verloop van de behandeling en de gestelde doelen, stuurt bij waar nodig en zorgt ervoor dat het hele systeem rondom het kind versterkt wordt. Je werkt intensief samen met de teamleider zorg: jij draagt de inhoudelijke verantwoordelijkheid, de teamleider de organisatorische. Samen zorg je voor een stevig fundament waarop kinderen verder kunnen groeien.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Je voert de inhoudelijke regie in multidisciplinaire overleggen, waarin je samen met specialisten (complexe) casuïstiek bespreekt en de behandeling coördineert.

  • Je stelt behandelplannen op, bewaakt de voortgang en stemt af met ouders en betrokken collega's.

  • Je organiseert observaties en zorgt dat informatie vanuit het team op een heldere manier wordt vastgelegd.

  • Je signaleert kansen om de zorg verder te verbeteren en denkt actief mee over de ontwikkeling en uitvoering van beleid.

  • Je werkt nauw samen met ouders of verzorgers en betrekt hen actief en gelijkwaardig bij het traject.

Doelstellingen

Bij Auris werk je voor een betekenisvol doel: wij helpen kinderen en volwassenen met een taalontwikkelingsstoornis of een gehoorbeperking om goed te communiceren en zich optimaal te ontwikkelen. Samen werken we aan gelijke kansen, zodat ieder individu de ruimte krijgt om te groeien en te bloeien. Met jouw werk lever je een waardevolle bijdrage aan het verschil dat wij maken voor onze leerlingen, cliënten en hun omgeving.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde wo bachelor opleiding in orthopedagogiek of psychologie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbaar geldige diagnostiekaantekening (BADP of LOGO). Benoem dit duidelijk in het CV;
  • Aantoonbare werkervaring met TOS kinderen.

Competenties

  • Je bent iemand die graag verantwoordelijkheid neemt en net dat stapje extra zet.
  • Met je sterke communicatieve en coachende vaardigheden en een collegiale instelling werk je zelfstandig en goed samen in een team.
  • Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende situaties en blijft daarbij flexibel in je aanpak.

Organisatie en team

Team

Je gaat aan de slag op onze 2 locaties in Bergen op Zoom waar je werkt binnen twee behandelgroepen, 1 voor peuters met (een vermoeden van) een taalontwikkelingsstoornis (TOS), en 1 naschoolse behandelgroep. Samen met 2 team van 4-5 collegas werk je in een prettige en open sfeer, waarin je elkaar ondersteunt en echt samen optrekt. In deze omgeving heb je de ruimte om je expertise te delen en van elkaar te leren.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 28 oktober 2025, van 13:00 uur tot 17:00 uur op locatie in Bergen op Zoom. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal FWG 65, in de gehandicaptenzorg. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di -  Do.

Overige informatie

  • Auris heeft er voor gekozen om de externe partij als broker in te zetten. Na gunning verzorgt de externe partij derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe partij. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe partij middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur