Begindatum:
13 jul 2024Einddatum:
13 jul 2025Uren per week:
20Publicatiedatum:
3 jul 2024Organisatie
We vormen samen met 230 professionals onze organisatie. We zijn open, sociaal en ontwikkelingsgericht. De organisatievisie is voor ons een belangrijke basis. Om onze inwoner, maatschappelijke partijen en ondernemers zo goed mogelijk te helpen, houden we de lijnen kort, het werk efficiënt en de oplossingen professioneel. Het ontwikkelen van onszelf en de organisatie vinden we erg belangrijk. Ons doel is om een wendbare en rolbewuste organisatie te zijn die in verbinding staat met de omgeving.
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Werken voor Soest betekent dat je in contact staat met onze inwoners, het bestuur en partners. Van onze medewerkers vragen we dus dat ze makkelijk de verbinding leggen en hun expertise en actuele vakkennis inbrengen bij diverse vraagstukken.
Als gemeente ondersteunen we op allerlei gebieden de samenleving. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment spelen een aantal belangrijke projecten. Zo werken we hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. We zijn bezig met het maken van een omgevingsvisie als onderdeel van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling en ook versterken we de sport in onze gemeente met allerlei projecten. Meer weten over wat er speelt in Soest? Lees het Coalitieakkoord 2018-2022.
Opdracht
Enkele voorbeelden hiervan zijn: toezichthouden op bestratingswerkzaamheden, rioleringswerkzaamheden, asfaltwerkzaamheden, grondwerken. Het bijhouden van besteksadministratie, bijwonen bouwvergaderingen en het notuleren hiervan.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van Civiele techniek/Weg-Waterbouwkunde;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder bij een gemeente;
3. Aantoonbare kennis en gebruik kunnen maken met IBIS besteks administratie.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke / overheidsinstelling (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met RAW systematiek (30 punten);
6. Maximaal 1 uur reisafstand van de gemeente Soest i.v.m. eventuele calamiteiten (10 punten);
7. Aantoonbare kennis en gebruik kunnen maken van de UAV (30 punten).
Competenties
- Resultaatgericht;
- Verbinder;
- Communicatief vaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp´er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).