Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medior Ondersteuning EZ

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

19 jan 2023

Organisatie
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
 Voor het cluster Economische Zaken, onderdeel van het team Leefomgeving van de afdeling Ruimte, staan we voor een stevige uitdaging waar we tijdelijke versterking bij zoeken. Op dit moment wordt de functie van beleidsadviseur EZ op interimbasis ingevuld. De vaste accountmanager bedrijven in het cluster EZ heeft een langere verlofperiode. Die functie is ook op interimbasis ingevuld. We zijn voor deze opdracht op zoek naar iemand die de huidige beleidsmedewerker EZ kan ondersteunen en in samenwerking zelfstandig (lopende) zaken kan oppakken. Het cluster Economische Zaken is verantwoordelijk voor het beleid voor retail, bedrijven en kantoren, horeca en toerisme.

Voor deze uitvraag voor (medior) beleidsadviseur EZ gaat het om het volgende takenpakket:

  • Portefeuillehoudersoverleg EZ (agenderen onderwerpen en inhoudelijke punten overbrengen daar waar het jouw takenpakket betreft);

  • Bijwonen van overleg met de regio Amersfoort, voorbereiden en input leveren;

  • Begeleiden van het Centrummanagement, een bureau heeft een specifieke opdracht voor centrummanagement. Deze opdracht behoeft goed opdrachtgeverschap en aansturing;

  • In overleg met de collega’s EZ eventueel advisering op beoordeling van ruimtelijke initiatieven in de Omgevingstafel vanuit EZ en bijbehorende deelname aan de Omgevingstafel (donderdag);

  • Ondersteunende werkzaamheden voor het opstellen van het Omgevingsprogramma werken (met name praktische werkzaamheden, data verzamelen, onderzoek uitzetten en begeleiden, enz);

  • Sparren en afstemmen met de tijdelijke Accountmanager EZ.

Vereisten / knock-outcriteria;
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van Beleidsadvisering bij een gemeentelijke organisatie;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met economische advisering bij of voor een overheidsorganisatie;
3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. Kandidaat is per uiterlijk 20 februari 2023 beschikbaar voor 16 uur per week.

Gunningscriteria  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van Economische zaken en/of binnen het Ruimtelijk domein bij een gemeentelijke organisatie (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met economische advisering bij of voor een overheidsorganisatie (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem en Ibabs (20 punten);
8. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Economie/Bedrijfseconomie of (Economische) Geografie (30 punten).

Competenties
- Communicatief vaardig
- Adviseur
- Omgevingsbewust
- Verbinder

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9A/10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:  in overleg, ma – di – wo – do – vr (hybride werken is mogelijk).

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 31 januari 2023, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 30 januari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.