Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 04-08-2025 Einddatum: 04-08-2026 Optioneel tot verlenging : Ja Aantal uren gemiddeld per week:20-24 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 5 Planning interviews: week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's. Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.
De gemeente Amsterdam
Planning interviews: week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.