thumbnail
Medewerker financiële administratie

Soest

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Financieel-administratief
Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
20 tot 24 Utrecht

Publicatiedatum:

11-05-2022

Sluitingsdatum:

18-05-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

20 tot 24

Waar werken we aan in Soest
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Wat leuk dat je deze vacature bekijkt! Vanwege vertrek van een collega zoeken wij voor ons team financiën tijdelijk een allround medewerker financiële administratie. Je werkt samen met 10 collega’s binnen het team financiën, dat onderdeel uitmaakt van Team Financiën, Belastingen & HR. Het team financiën houdt zich bezig met het financieel beleid, beheer, administratie en treasury. Samen met 4 collega’s vorm je daarbinnen het cluster administratie. Binnen het cluster is sprake van onderlinge vervanging. Je komt daardoor met veel verschillende aspecten van de financiële administratie in aanraking; afwisselend dus!

Binnen het team zijn samenwerken en klachtgericht werken belangrijke speerpunten. We werken vanuit professionaliteit en richten ons op resultaat. Dit vereist dat we open zijn naar elkaar; open over wat goed gaat, wat beter kan en hoe we dit met elkaar gaan doen.

Wat ga je doen

Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
•            De gefiatteerde facturen controleren;
•            Scannen en controleren van facturen en deze ter goedkeuring doorzenden aan de organisatie;
•            Het bijhouden van de openstaande postenlijst;
•            Het beheren van de verplichtingenadministratie;
•            Het periodiek verwerken van journalen sub administraties;
•            Verzamelen gegevens ten behoeve van de interne controle op de inkoopfacturen;
•            Diverse voorkomende administratieve werkzaamheden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met financiële administratie;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van financiële administratie (30 punten);
4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 op het gebied van financiën, economie of administratie (25 punten);
5. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met Decade Financials (25 punten);
6. Aantoonbare kennis van zaaksysteem ZSNL (10 punten);
7. Beschikbaar per 30 mei 2022 (10 punten).

Competenties

  • Je bent accuraat;

  • Sociaal/ Teamplayer;

  • Flexibel;

  • Collegiaal;

  • Je hebt een aanpakkersmentaliteit;

  • Je bent positief en denkt van nature in oplossingen;

  • Analytisch. 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, in overleg. Hybride werken is van toepassing maar uiteraard is aanwezig in de organisatie gewenst daar waar het noodzakelijk is. Hou hierbij vooral rekening met de maandag en donderdag als fysiek gewenst aanwezig.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 23 mei 2022 van 15.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker financiële administratie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.