Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 feb 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
6 sept 2024Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Het primaire werkterrein betreft crediteurenadministratie. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker met ervaring op het gebied van de financiële administratie binnen het gemeentelijke werkveld. Binnen deze tijdelijke opdracht ben je breed inzetbaar binnen het werkveld van de financiële administratie.
Je verricht verschillende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie voor de hele organisatie en je hebt daarbij contacten met in- en externe klanten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het zelfstandig subadministraties voeren;
3. Aantoonbare werkervaring met de Office-pakketten (Word/ Excel);
4. Aantoonbare werkervaring met financieel- administratieve processen;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van bedrijfsadministratie; (40 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het financiële pakket CivisionMiddelen; (30 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke financiën; (30 punten)
Competenties
- accuraat
- proactieve werkhouding
- Teamspeler
- Klantgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de week van 16 september. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).