thumbnail
thumbnail

Beheerder riolering

Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen

Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32-36 Drenthe

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

7 feb 2024

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen geeft met ruim 750 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl.

De afdeling
De afdeling Beheer & Projecten is onderdeel van de eenheid Fysieke leefomgeving van de Samenwerkingsorganisatie (SWO) en bestaat uit de teams: Civiel, Groen, Grondzaken, Vastgoed en Projecten. Samen bevorderen we de leefbaarheid voor alle mensen die wonen, werken en meedoen in De Wolden & Hoogeveen.

Het team
In het team Civiel werk je samen met 10 collega’s die allen verantwoordelijk zijn voor het inrichten & beheren van de openbare ruimte in de gemeenten De Wolden & Hoogeveen. Team Civiel ondersteunt elkaar en werkt goed samen. Samen zorgen we dat de openbare ruimte duurzaam wordt beheerd. We doen dit door actief te communiceren met bewoners en collega's.

Team Civiel heeft voor de komende periode de volgende doelen gesteld:

  • Verbeteren zichtbaarheid civiele projecten

  • Het introduceren van assetmanagement

  • Versterken van verbinding, vertrouwen en eigenaarschap door reflectie, procesconcretisering en verantwoordelijkheidsbevordering,

  • Proactief aanpassen aan nieuwe ontwikkelingen

  • Versterken van ketensamenwerking, integraal handelen en duidelijke roldefinities zowel intern als ook extern.

De opdracht
Als beheerder rioleringen ben je technisch onderlegd en beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Je legt gemakkelijk contact met inwoners, bedrijven, gemeentes en waterschappen. Je hebt een open houding en bent oplossingsgericht. Je bent assertief en resultaatgericht voor de omgeving en belangen van derden. Samen met één andere collega ben je op tijdelijk verantwoordelijk voor het in stand houden en verbeteren van de riolering en daarbij behorende componenten. Je bent dan ook in staat zelfstandig deze doelstellingen te vertalen naar concrete beheersmaatregelen en onderhoudsplannen en voorstellen te doen voor het daarbij horende investeringsprogramma. Je hebt een brede en verantwoordelijke functie. In de kern zijn dit je hoofdtaken:

  • Je werkt aan plannen voor het riool en lost problemen met riolering op;

  • Je beheert en onderhoudt het rioolsysteem elke dag en plant toekomstig onderhoud;

  • Je bent verantwoordelijk voor het onderzoek naar de onderhoudsstaat van het rioleringsstelsel;

  • Je maakt en actualiseert het meerjarig onderhouds- en vervangingsprogramma voor rioleringen;

  • Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van het beheersysteem (Obsurve);

  • Je adviseert over het onderhoud en beheersbeleid van rioleringen;

  • Je regelt en coördineert inspecties en werkzaamheden aan het riool en zorgt ervoor dat aannemers hun werk goed doen;

  • Je behandelt problemen, klachten en vragen over het riool en bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en anderen.

Competenties

  • Zelfstandig

  • Doortastend

  • Communicatief

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding en/of certificaten op mbo niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder riolering;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)3.
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder riolering (40 punten);
4. Aantoonbare kennis van assetmanagement (15 punten);
5. Een afgeronde hbo-opleiding civiele techniek of watermanagement (20 punten);
6. Aantoonbare kennis van en ervaring met het beheersysteem Obsurve (10 punten);
7. Aantoonbare kennis van en ervaring met het werken met AutoCad (10 punten);
8. Kandidaat is bereid om na 12 maanden inhuur, bij wederzijds interesse en goed vinden kostenloos indienst te treden bij de opdrachtgever (5 punten).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma – di – wo – do – vr.
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagmiddag 22 februari 2024.  De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 21 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.

  • Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional. Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend. Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beheerder riolering die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.