Kastanjelaan 3, 6921 ER Duiven, Nederland
Begindatum:
6 nov 2024Einddatum:
30 apr 2025Uren per week:
8 - 12Publicatiedatum:
2 sept 2024Organisatie
In 2011 is het shared service center RID opgericht door de gemeenten Duiven, Westervoort en Zevenaar. RID De Liemers maakt onderdeel uit van Samenwerking de Liemers, waar de regionale sociale dienst (RSD) ook onderdeel van is. RID is dé partner voor de Liemerse gemeenten op het gebied van informatisering, automatisering en inkoop.
Achtergrond
Momenteel zijn de Liemerse organisaties (1Stroom (gemeente Duiven en Westervoort), Zevenaar, SDL, RID, RSD en MGR zijn bezig met het project M365. In dit project worden de eerste stappen gezet naar de Moderne werkplek. Voor dit project zijn we op zoek naar een projectondersteuner die de 2 projectmanagers ondersteund. De projectmanagers fungeren binnen dit project als projectmanager in het overall project maar ook als business projectmanager bij de deelprojecten van de verschillende organisaties.
Verantwoordelijkheden
Het uitvoeren van specifieke taken in opdracht van de projectmanagers
Plannen en regelen van afspraken
Complex agenda beheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen/bijeenkomsten
Plannen en organiseren van (hybride) vergaderingen, reserveren van vergaderruimtes.
Afspraken uitzetten, deadlines bewaken en overzichten opstellen
Bewaken van de tijdige afdoening van actielijsten
Overige administratieve en secretariële werkzaamheden.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 06-11-2024 tot en met 30-04-2025 voor 8 - 12 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
MBO werk- en denkniveau, aantoonbaar door een afgeronde MBO opleiding
Ervaring in een vergelijkbare rol bij een gemeente of provincie
Minimaal 2 jaar werkervaring als projectondersteuner. Dit is duidelijk terug te zien in de werkervaring op het CV.
Kennis en ervaring van Office-producten
Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
Vanaf 6 november 2024 beschikbaar
Beschikbaar op dinsdagen
Wensen
Een PMO-certificaat is een pré. De mate waarin u voldoet aan de wens, wordt voorzien van een score: Voldoet u volledig aan de wens, dan scoort u 5 punten. Voldoet u niet aan de wens, dan scoort u 0 punten." (50%)
We hechten veel waarde aan de ervaring, kwaliteit en motivatie van de kandidaten. In maximaal 1 A4 ontvangen we graag een beschrijving van de volgende aspecten: Ervaring als projectondersteuner Motivatie Kennis Ervaring in projectmatig werken Planning- en organisatievaardigheden Uw beschrijving wordt beoordeeld met een score: De beschrijving toont aan dat u weet wat nodig is om projecten succesvol te ondersteunen. Daarnaast laat u zien dat u volledig inzicht heeft in de relevante processen en beschikt over goede motivatie en vaardigheden. U scoort 5 punten. De beschrijving toont grotendeels aan dat u weet wat nodig is om projecten succesvol te ondersteunen. Daarnaast laat u zien dat u grotendeels inzicht heeft in de relevante processen en beschikt over goede motivatie en vaardigheden. U scoort 3 punten. De beschrijving toont aan dat u enigszins weet wat nodig is om projecten succesvol te ondersteunen. Daarnaast laat u zien dat u enigszins inzicht heeft in de relevante processen en beschikt over goede motivatie en vaardigheden. U scoort 1 punt. (50%)