Regisseur Inburgering

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Het Rond 6-E, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op: “Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de RSD Kromme Rijn Heuvelrug mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de RSD Kromme Rijn Heuvelrug. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie!  De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de  professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Team
Wij zijn voor Team Inburgering op zoek naar versterking! Je voert caseloadbeheer over 80 tot 100 klanten. De caseload bestaat uit gezinsmigranten en asielmigranten, die zich allemaal in een andere fase van hun inburgeringsproces bevinden. Je zult een groot deel van de opdracht besteden aan het begeleiden van jongeren in hun inburgeringsproces. Binnen deze opdracht ga je aan de slag met het structureren en op het orde brengen en houden van je caseload. 

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het regie op het gehele inburgeringstraject: het voeren van de Brede Intake, het afnemen van de Leerbaarheidstoets, opstellen van de PIP, monitoren van het inburgeringstraject, en zaken rondom de afronding (onder andere aanvragen verlenging en eindgesprekken voeren). Hiervoor werk je intensief samen met onze netwerkpartners, zoals de taalscholen en vluchtelingenwerkorganisaties.

Naast de regie op het inburgeringsproces ligt de nadruk op het laten participeren van de doelgroep, door middel van betaald werk, vrijwilligerswerk of werkervaringsplekken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van nieuwkomers;
2. Maximaal uurtarief van €70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee externe partij;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de nieuwe wet inburgering;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite;
5. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
6. De kandidaat stelt zich voor motiveert waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht. De motivatie is geschreven door de kandidaat zelf;
7. Aantoonbare kennis van de participatiewet. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
8. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (25 punten);
9. De kandidaat spreekt de Arabische taal, Tigrinya of Farsi/Dari (10 punten);.
10. Aantoonbare werkervaring in het begeleiden van jongere statushouders (30 punten);
11. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025, voor 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen (35 punten).

Competenties

  • Samenwerken;

  • Plannen en organiseren;

  • Initiatief;

  • Klantgericht;

  • Resultaatgericht ;

  • Nauwkeurig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 12 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 8 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.