Het Rond 6-E, 3701 HS Zeist, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
1 apr 2026Publicatiedatum:
18 nov 2025Uitvoering geven aan de RooO.
Als medewerker RooO ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de uitbetaling van leefgeld en aanverwante vergoedingen en de inning van de eigen bijdrage. Je voert intakegesprekken met Oekraïners die in de opvang komen wonen en je verwerkt mutaties. Je bent het eerste aanspreekpunt voor locatiemanagers en de gemeente.
Samen met je collega draag je de verantwoordelijkheid voor het juist uitvoeren van de regeling. Daarin word je ondersteund door de collega’s van de uitkeringsadministratie.
Je bent regelmatig op de locaties van de gemeentelijk opvang maar je werkt ook bij ons op kantoor en er is de mogelijkheid om thuis te werken. We verwachten daarin flexibiliteit.
Daarnaast is het belangrijk dat je zorgvuldig werkt en ook pro-actief zaken oppakt. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het fijn om samen te werken daarin.
Werkzaamheden:
Aanvragen leefgeld beoordelen en afhandelen, eigen bijdrage opleggen en mutaties doorvoeren;
Intakegesprekken voeren met de Oekraïners die zich vestigen in een van onze gemeenten;
Door middel van lijstwerk controles uitvoeren en correcties uitvoeren;
Herberekeningen maken;
Ontvangsten boeken;
Contacten onderhouden met de locatiemanagers en medewerkers van de gemeenten.
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.
Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!
Team: Klantbeheer
Stap 1: Beoordeling CVs op minimumeisen
externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de Vereisten / Knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de Vereisten / Knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling.
Stap 2: Selectie 10 CVs die aan de organisatie worden voorgelegd
externe administratieve broker beoordeelt de CVs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door externe administratieve broker. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CVs van de kandidaten die door externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 1 december 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Mogelijk, maar nog niet bekend
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).