thumbnail
thumbnail

Locatiemanager Opvanglocaties

Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
87,50
32 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

28 sept 2024

Organisatie
Voor Purmerend werken is bijzonder, want wij werken doorlopend voor de opgave buiten. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners en ondernemers gaat. Dit vraagt empathie en het vermogen om goed te kunnen verbinden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met je omgeving en je collega’s vinden we belangrijk.

Opdracht
Vanuit de gemeente Purmerend organiseren we naast onze reguliere taken ook de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Dit doen we in samenwerking met maatschappelijke organisaties en landelijke/lokale vrijwilligersorganisaties. Op dit moment maken we gebruik van diverse locaties binnen onze gemeente om deze opvang te realiseren. In totaal bieden we 685 opvangplekken verdeeld over 6 locaties. Om de coördinatie en afstemming met betrekking tot dit project goed te kunnen begeleiden zijn we op zoek naar een Locatiemanager.

Als Locatiemanager ben jij het aanspreekpunt voor onze opvanglocaties, ben je verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken en zorg je voor een optimale bezetting van de beschikbare plekken.

Je werkt aan een omgeving waarin de Oekraïense vluchtelingen zo humaan en waardig mogelijk worden opgevangen zonder daarbij te hospitaliseren maar juist mét eigen regie voor de ontheemden. Je coördineert de werkzaamheden signaleert aandachtspunten en neemt de nodige initiatieven voor een veilige en leefbare opvanglocatie. Je hebt ervaring en een duidelijke visie in het vormgeven van kwalitatieve opvang en neemt verantwoordelijkheid om de opvang steeds aan te laten sluiten bij de veranderende omstandigheden. Jouw werkzaamheden zijn uiteenlopend en hebben te maken met locatie- en voorraadbeheer, veiligheid, (interne) communicatie, crisismanagement, conflictbemiddeling en het welzijn van inwoners, vrijwilligers en beroepskrachten. Hierbij werk je samen met diverse werkgroepen binnen de gemeente op het gebied van onderwijs, sport, zorg, werk en inkomen. Ook draag je zorg voor de verbinding met externe partners zoals de regio, politie, brandweer, catering- en schoonmaakbedrijven en onderhoud je natuurlijk contact met de omwonenden. Je werkt samen met een andere locatiemanager en samen met het team van 10 medewerkers zorgen jullie voor een leefbare, veilige en prettige leefomgeving voor de ontheemden.

We zijn op zoek naar een collega met een daadkrachtige en flexibele instelling die snel kan schakelen tussen verschillende coördinerende, leidinggevende, en operationele taken. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €87,50,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het aansturen van een grotere (>200) opvanglocatie met complexe doelgroepen;
4. Beschikbaar vanaf 14 oktober 2024 voor 32 uur per week. Incidenteel ook buiten kantoortijden, thuiswerken zeer beperkt mogelijk;
5. Beschikt over kennis van relevante wet,- en regelgeving op het gebied van vluchtelingen en opvang (ligt dit duidelijk toe in het cv);
6. Aantoonbare goede of uitmuntende mondelinge beheersing van de Engelse taal.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coördineren en/of aansturen van sociale projecten (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in een omgeving met opvang/noodopvang van minimaal 200 opvangplaatsen (benoem dit duidelijk in het cv.) (25 punten);
9. Beschikt over een geldige BHV certificering (zichtbaar in het cv) (10 punten);
10. Communicatief vaardig Russische en/of Oekraïense taal (10 punten);
11. Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring aan een team van minimaa 10 FTE binnen de een opvanglocatie (20 punten).

Competenties

  • Je hebt ervaring met coördinerende en/of projectleiderswerkzaamheden;

  • Je toont daadkracht en leiderschap, bewaakt grenzen van de ander én die van jezelf.

  • Je kunt snel schakelen en organiseren;

  • Beheersing van gesprekstechnieken en interculturele communicatie;

  • Je werkt en bent verbindend.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:

Planning
De gesprekken kunnen worden gepland op maandag 7 oktober tussen 14.00-17.30 en/of  woensdag 9 oktober 09.30-12.30. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 4 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Locatiemanager Opvanglocaties die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.