Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Functioneel beheerder - Ruimtelijk domein

Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 jun 2024

Organisatie
De gemeente Purmerend en in het bijzonder het team ICT is volop in ontwikkeling. Als gemeente willen we weten wat er in de stad speelt, in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners, ondernemers én collega’s gaat. Het team ICT bestaat uit 40 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties op de juiste manier werken zodat onze collega’s zich optimaal kunnen inzetten. Door groei van de stad en de organisatie is ook het team ICT aan het groeien, hierdoor zijn we van plan om met kennisgebieden te gaan werken. Vanwege ziekte, zijn wij op zoek naar een tijdelijke collega.

Opdracht
Met het team ICT bemensen wij het servicepunt ICT en voeren het systeem- en het functioneel beheer uit voor alle bedrijfsondersteunende systemen. Hiermee ondersteunen we de primaire processen van de organisatie. Naast het reguliere beheer, voeren we diverse vernieuwingen en veranderingen door. Onze ambitie is om deze lijn in de komende jaren door te trekken en daarnaast verder te investeren in de verbinding en relatie met onze interne klanten.

Voor deze functie ligt de focus op diverse applicaties binnen het Ruimtelijk domein. Samen met je collega’s werk je nauw samen met de informatiemanagers en diverse andere collega’s van het Ruimtelijk domein om tot de beste resultaten te komen voor de inwoners en partners. Het betreft o.a. de volgende applicaties:

  • iAsset

  • Brutis

  • KlicBeheer

  • MDU

  • GoBright

  • O-Prognose

  • Citycontrol

  • Obsurv

  • RDW

Werkzaamheden:

  • Je ondersteunt medewerkers in de uitvoerende teams bij het gebruik van de applicaties;

  • Je zorgt er voor dat de basis op orde is en beheert de documentatie over applicaties;

  • Je treedt op als contactpersoon naar de leveranciers en andere stakeholders van de specifieke applicaties over ontwikkelingen, aanpassingen en problemen. Je zorgt voor het maken en naleven van de gemaakte afspraken;

  • Je signaleert de noodzaak tot functionele aanpassingen en stelt de impact van aanpassingen vast;

  • Je zorgt ervoor dat nodige koppelingen met andere applicaties en voorzieningen worden gelegd;

  • Je adviseert proceseigenaren, informatiemanagers en key users over het gebruik en de mogelijkheden van de Vergunningen, Toezicht en Handhaving- en Parkeerrechten applicaties en doet voorstellen tot verbetering.

  • Je bent op de hoogte van (wettelijke) ontwikkelingen van o.a. de omgevingswet en neemt deel aan diverse in- en externe overlegvormen.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheerder binnen het binnen het Ruimtelijk domein; benoem dit duidelijk in het cv.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)          
3. Een aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van (bedrijfs)informatica (20 punten);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als functioneel beheerder bij een overheidsorganisatie (40 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het digitaliseren van (ICT)-processen (maak dit aantoonbaar in het cv. d.m.v. 2 voorbeelden)(40 punten).

Competenties

  • Je bent iemand die zelfstandig aan de slag kan;

  • Je bent communicatief sterk zowel mondeling als in geschrift;

  • Je bent in staat om gebruikersbehoeften te doorzien en haalt er energie uit om daarmee aan de slag te gaan;

  • Je bent gedreven, resultaatgericht en denkt in kansen en oplossingen;

  • Je bent in staat om collega's te ondersteunen en te overtuigen bij veranderingen;

  • Je wordt enthousiast van technische uitdagingen;

  • Je maakt de werkprocessen en applicaties snel eigen en hebt een gestructureerde werkwijze.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdagmiddag 19 juni tussen 14.00 uur en 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 of per mail via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Functioneel beheerder - Ruimtelijk domein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.