Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 dec 2024Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
22 apr 2024Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.
Opdracht
Ondersteuning binnen het team INCS. Met name bij Contractmanagement en Contractbeheer.
Werkzaamheden bestaan onder andere uit het signaleren van het verlopen van contracten, het maken van verlengingsbrieven of opzeggingen. Opstellen van overige correspondentie. Het opstellen van lijsten van Contracten op basis van de opzegtermijnen.
Het verwerken van de contracten in het contractmanagement systeem. Ondersteuning bij prestatieverklaringen binnen het Sociaal domein.
Wat ga je doen?
In de rol van contractbeheerder ben je spin- in- het- web en werk je nauw samen met de contractmanager, de inkoopadviseur(s), en de verschillende teams binnen de domeinen. Als contractbeheerder ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het contractmanagement en het contractbeheer binnen de gemeente. Een uitdagende functie. De kern van de functie is het beheren van contracten, fysiek en digitaal, zodat deze op elk moment geraadpleegd kunnen worden.
Binnen deze functie houd je je o.a. bezig met het beheer van contractgegevens en het verwerken van mutaties binnen de verschillende administraties. Je bewaakt en signaleert acties en houdt de planning en expiratiedata in de gaten.
Daarnaast ondersteun je de betrokken teams, de contractmanager en de inkoopadviseur(s). Je verzamelt management- en sturingsinformatie en ordent en bewerkt contractinformatie. Tevens controleer je of de definitieve, geaccordeerde contracten mét handtekening digitaal in de contractenbank zijn opgenomen. Je stelt zelfstandig eenvoudige overeenkomsten op en maak verlengingsbrieven, een divers takenpakket.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder;
3. Aantoonbare kennis van financiële en/of contractmanagementsystemen (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Kandidaat hanteert een maximaal all-in uurtarief van 75 euro excl. BTW.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder (50 punten);
6. Aantoonbare afgeronde relevante opleiding en/of cursus (bijvoorbeeld duurzaam inkopen, contractmanagement etc.) (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van contract- en inkoopprocessen in de gemeentelijke context in de afgelopen 5 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Competenties
Communiceert makkelijk met leveranciers, organisatie (business) en collega’s;
Proactief;
Goede schrijfvaardigheden;
Plannen en organiseren van het werk;
Accuraat;
Doorzettingsvermogen;
Vermogen om snel informatie te verwerken en toe te passen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit betekent in principe op locatie.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 6 mei. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 2 mei bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.