Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Medewerker PC&A (Planning, Control en Administratie)
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
De Provincie Zeeland werkt aan grote projecten en maatschappelijke opgaven. Een solide financiële administratie is daarbij onmisbaar. We verbeteren en vernieuwen onze financiële processen, spelen in op de digitalisering en werken aan de implementatie van een nieuw financieel systeem. Als Medewerker Planning, Control en Administratie (PC&A) zorg jij ervoor dat onze financiële administratie klopt en dat processen goed en efficiënt verlopen.Jouw werk is afwisselend en uitdagend. Je houdt je onder andere bezig met:
Financiële processen bewaken en optimaliseren: Je beschrijft, controleert en verbetert financiële processen, onder andere door het uitvoeren van interne controles;
Begrotingen en rapportages: Je verwerkt begrotingswijzigingen en werkt deze uit in Statenvoorstellen als dat nodig is;
Financiële ondersteuning: Je helpt bij het begrotings- en jaarrekeningproces en ondersteunt de financiële administratie met factuurverwerking en het maken van boekingen als dat nodig is.
Kortom: een veelzijdige functie waarin je echt impact maakt! Je wordt onderdeel van de afdeling Financiën, een team van enthousiaste professionals met een passie voor cijfers en procesoptimalisatie. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële processen van de provincie soepel verlopen. Er is veel samenwerking binnen het team, maar ook met collega’s van andere afdelingen. Er is ruimte om van elkaar te leren en je krijgt de vrijheid om je werk op jouw manier in te vullen. Jouw inbreng en ideeën worden gewaardeerd!
Eisen
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker;
Aantoonbare werkervaring met Excel en financiële software. Benoem deze software duidelijk in het CV en waar deze werkervaring is opgedaan.
Wensen en competenties
Wensen
Aantoonbaar afgeronde financiële opleiding op minimaal mbo niveau 4;
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker bij een overheidsorganisatie;
Aantoonbare werkervaring met Unit4Financials, Proactis en Pepperflow. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan.
Competenties
Nauwkeurig;
Weet overzicht te houden;
Neemt initiatief;
Proactief;
Communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
Organisatie en team
Organisatie onderdeel
Het beste voor Zeeland en de Zeeuwen. Daar zetten we ons elke dag voor in. Zo werken we aan wettelijke taken als natuurbeheer en helpen we samen met anderen maatschappelijke vraagstukken op te lossen. Denk bijvoorbeeld aan energietransitie, de stikstofproblematiek of klimaatadaptatie (voorbereiden op het veranderende klimaat). Dat doen we met ruim 700 collega's met elk hun eigen talent of specialisme. Van kantonniers tot medewerkers informatieveiligheid, van juristen tot beleidsadviseurs. En samen met andere overheden, maatschappelijke organisaties, private partijen en de inwoners van Zeeland. De Middelburgse Abdij is de thuisbasis van provinciemedewerkers en het Zeeuws provinciebestuur. Je wordt onderdeel van de afdeling Financiën, een team van enthousiaste professionals met een passie voor cijfers en procesoptimalisatie. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële processen van de provincie soepel verlopen. Er is veel samenwerking binnen het team, maar ook met collega's van andere afdelingen. Er is ruimte om van elkaar te leren en je krijgt de vrijheid om je werk op jouw manier in te vullen. Jouw inbreng en ideeën worden gewaardeerd!
Gespreksinformatie
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 7 november 2025, van 09:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 6 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Zeeland mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Overige informatie
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 31 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 3 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij de externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd]. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 4 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.