Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Het organiseren en voorbereiden van in- en externe projectbijeenkomsten en het borgen dat acties hieruit opgevolgd worden;
Het begeleiden van aanbestedingen- en offerteprocessen en het bijhouden van het inkoopdossier;
Het bewaken van projectbudgetten, uitvoeren van financieel administratieve taken en het maken van rapportages;
Het leveren van bijdragen aan inhoudelijke evaluaties en voortgangsrapportages, zowel cijfermatig als tekstueel; evenals bijdrage leveren aan of zelfstandig opstellen van beslisdocumenten (o.a. dechargeformulieren);
Het inrichten en bijhouden van de projectadministratie (conform vaststaande structuur);
Het opstellen en verspreiden van diverse projectcorrespondentie;
Het verzorgen van de projectcommunicatie en het organiseren van externe bijeenkomsten.
Plannen en organiseren: je werkt nauwgezet en hebt de drive om alle lopende activiteiten te structureren en de planning en budgetten te bewaken.
Flexibel en snel kunnen schakelen tussen projecten en kunt onvoorziene zaken op te pakken.
Resultaatgericht, betrokken met een hands-on mentaliteit
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.