Kwartiermaker/Coordinator veiligheid, gezondheid en milieu (VGM) (2 FTE)

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20-32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

20-32

Publicatiedatum:

9 nov 2024

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Je zorgt voor de planning, implementatie en het toezicht op de veiligheid van de werknemers bij het werken aan de infrastructuur, met name waar dat betreft de wegen en waterwegen. Daarbij gaat het enerzijds om het in beeld brengen van de taken en vereisten voor de nog niet ingevulde functie van coördinator VGM, anderzijds gaat het om het implementeren en doorvoeren van nog ontbrekende werkwijzen en opstellen en registreren van documenten.  Te denken valt aan de V&G-plannen en de Taak Risico Analyses, zowel voor de eigen opdrachtgeversverantwoordelijkheden als voor de zaken waar de aannemer verantwoordelijk voor is (dan met name toetsend).

De opdracht start met het maken van een plan van aanpak en eindigt met de overdracht aan de nieuw aan te stellen coördinator VGM. Binnen het beheerteam is reeds een medewerker aanwezig die belast is met de veiligheid op de steunpunten, deze kan de kwartiermaker deels ondersteunen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-bachelor niveau in de richting van (hogere) veiligheidskunde, arbeidshygiëne of arbeids- en organisatiewetenschappen;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van arbo in de afgelopen 7 jaar;
3. Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring  als veiligheidscoördinator of kwartiermaker VGM (50 punten)
6. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstantie (25 punten)
7. Aantoonbare werkervaring binnen het infrastructurele werkveld (25 punten)

Competenties
Persoonlijke eigenschappen

  1. Je bent een kei in analyseren en structureren

  2. Je bent sociaal vaardig op zowel medewerkers- als managementniveau

  3. Je pakt problemen pro-actief aan en deelt dat met je teamleden                                                                                

Vaardigheden                  

  1. Je werkt planmatig gericht op het tijdig behalen van het beoogde resultaat

  2. Je bent besluitvaardig en resultaatgericht vanuit een analytisch kader

  3. Je toont sterk (project)leiderschap                               

Kennis

  1. Je hebt kennis van de wettelijke verplichtingen op het gebied van VGM

  2. Je hebt kennis van werkprocessen in de infrastructurele sector

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.  Bandbreedte tarief € 90,00 - € 105,00

Benodigd aantal professionals
2 (geen duo’s)

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 21 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.