Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Sr. Functioneel Beheerder Rx.Enterprise

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
125 20-24 uur Overijssel

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

5 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Jouw standplaats is bij onze afdeling Informatievoorziening en Digitalisering (I&D) en je maakt onderdeel uit van het domein Dienstverlenen. Vanuit dit domein worden de applicaties beheerd waarmee we de dienstverlening aan de burgers, bedrijven en instellingen vormgeven. Als lid van het beheerteam word je ingezet voor het functioneel beheer in de 2de lijn. Standaardvragen en verzoeken worden zoveel mogelijk opgevangen door de 1ste lijn, onze servicedesk.   

Je voert deze opdracht uit onder aansturing van de domeinmanager Dienstverlenen.

Opdracht
Als functioneel beheerder voor Rx.Enterprise houd je je bezig met: 

  1. Het afhandelen van meldingen en wijzigingsverzoeken over Rx.Enterprise.
    Samen met collega functioneel beheerders zorg je ervoor dat de meldingen en wijzigingsverzoeken van collega’s worden afgehandeld. Je werkt hierbij nauw samen met de procesbeheerders bij de eenheden die vanuit het proces verbetervoorstellen doen. Deze verbetervoorstellen vertaal jij naar de functionele inrichting.

    Indien nodig, schrijf je beheer- en gebruikersdocumentatie en -instructies.
    Verder houd je je bezig met het opleiden/trainen/begeleiden collega's.
    Met jouw kennis draag je bij aan het verder optimaliseren van Rx.Enterprise.   

  1. Afhankelijk van je kennis en ervaring neem je deel in projecten voor de verdere professionalisering en inrichting van Rx.Enterprise. 

Eisen

  • Een maximum uurtarief van 125,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Rx.Enterprise in de periode van 2020 tot heden;
  • Aantoonbare werkervaring met het inventariseren van vragen en wensen van collega's/gebruikers en deze te vertalen naar functionele oplossingen (beschijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv);

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau richting informatiebeheer (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met software applicaties in lokale - en SAAS netwerken (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);
  • Kandidaat beschrijft zelf in de motivatie beknopt waarom hij/zij deze opdracht wilt doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk maakt (30 punten);
  • Kandidaat beschrijft zelf in de motivatie beknopt welke kwaliteiten hij/zij nodig acht om deze opdracht succesvol uit te voeren. Geeft met concrete voorbeelden aan hoe hij/zij over deze kwaliteiten beschikt (30 punten).

Competenties

  • Communicatieve vaardigheden;
  • Analytisch/Probleemoplossende vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden.

Organisatie en team

Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Afdeling
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. Het werk bij Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere afdelingen zich helemaal richten op de provinciale opgaven.

De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken, HR.

Jouw standplaats is bij onze afdeling Informatievoorziening en Digitalisering (I&D) en je maakt onderdeel uit van het domein Dienstverlenen. Vanuit dit domein worden de applicaties beheerd waarmee we de dienstverlening aan de burgers, bedrijven en instellingen vormgeven. Als lid van het beheerteam word je ingezet voor het functioneel beheer in de 2de lijn. Standaardvragen en verzoeken worden zoveel mogelijk opgevangen door de 1ste lijn, onze servicedesk.   

Je voert deze opdracht uit onder aansturing van de domeinmanager Dienstverlenen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025 vanaf 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 15 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1-2

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.

Benodigd aantal professionals
1-2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vrij (in onderling overleg)
Standplaats: Zwolle

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Overijssel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Overijssel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur