thumbnail
thumbnail

Juridisch medewerker vergunningen en ontheffingen - 070840

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Sluit over 2 dagen
€ 85,00
28 - 36 uur Overijssel

Begindatum:

15 jul 2024

Einddatum:

8 jul 2025

Uren per week:

28 - 36 uur

Publicatiedatum:

6 jun 2024

Optie tot verlenging
De opdracht kan na de initiële looptijd, in overleg tussen de Provincie Overijssel en de opdrachtnemer/kandidaat één of meerdere malen verlengd worden. De duur en de inzet worden in gezamenlijk overleg bepaald. De voorwaarden worden bij een eventuele verlenging niet aangepast en zijn niet onderhandelbaar. Het tarief kan wel op verzoek van leverancier aangepast worden (zie aanvullende informatie voor voorwaarden). De eventuele verlenging is altijd voor een bepaalde tijd en door de Provincie Overijssel schriftelijk kenbaar gemaakt aan de opdrachtnemer/kandidaat.

Organisatie
De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het aanleggen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen en de objecten die daaraan gerelateerd zijn zoals bruggen en sluizen.

Je komt te werken binnen het team ontwikkeling & expertise dat verantwoordelijk is voor de inhoudelijke kaders en eisen waar onze wegen en vaarwegen aan moeten voldoen.

Het team bestaat uit 40 collega’s met experts, adviseurs, juristen en beleidsontwikkelaars. Je werkt veel samen met collega’s uit andere teams die werken aan projecten en het dagelijks onderhoud van onze (vaar)wegen.

Project
In deze functie combineer je jouw juridische expertise met de inhoudelijke kennis van collega's, en kom je tot weloverwogen beslissingen.

In een groep van drie vergunningverleners en een ondersteuner werk je veel samen om complexe zaken te bespreken en samen tot een aanpak te komen.

Opdracht omschrijving
Als juridisch medewerker vergunningen en ontheffingen behandel je alle meldingen, vergunning- en ontheffingsaanvragen die de provinciale wegen en vaarwegen raken. Denk aan aanvragen voor evenementen op wegen en vaarwegen, het plaatsen van (aanduidings)borden, aansluitingen op gemeentelijke wegen, maar ook aan het aanleggen van kabels en leidingen.

Hierbij communiceer je makkelijk met zowel aanvragers als collega’s en bent samenwerkingsgericht. Je hebt een energieke en resultaatgerichte werkhouding en je bent stressbestendig.

Verantwoordelijkheden / Resultaten
Je brengt integraal de informatie bij elkaar die nodig is om de juiste afweging te maken. Zelf ben je verantwoordelijk voor de juridische beoordeling, terwijl je bij je collega's input vraagt over technische zaken en omgevingskennis. Deze omgevingskennis haal je vooral op bij de weginspecteurs van de provincie. Zij werken vanuit drie verschillende rayons, waar je ook één dag per week werkzaam bent. Daarnaast kan het voorkomen dat je aanvragen gezamenlijk behandelt met onder andere waterschappen en gemeenten.

Je hebt regelmatig contact met de aanvragers, hierbij zorg je voor eenduidige, heldere communicatie. 

De weginspecteurs van de provincie werken vanuit drie verschillende rayons, waar je ook één dag per week werkzaam bent (Raalte,  Tubbergen, Wanneperveen).

Beschikbaarheid
De Kandidaat is inzetbaar vanaf 15 juli 2024 of indien mogelijk eerder tot en met 8 juli 2025 voor 28 tot 36 uur per week. Voor de mogelijkheid of de inhuuropdracht (Overeenkomst) kan worden verlengd wordt verwezen naar hetgeen hierover is opgenomen in het functieprofiel. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in deze offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4, enkelzijdig, lettergrootte 10 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Waar van toepassing dient u bij alle eisen en wensen het veld "Toelichting" in de applicatie in te vullen. De provincie Overijssel beoordeelt uw offerte uitsluitend op de informatie die u bij deze toelichtingen invult. Als uit de toelichting bij een eis blijkt dat u niet voldoet aan de eis dan wordt u uitgesloten. Als uit de toelichting bij een wens niet blijkt dat u punten verdient voor deze wens dan ontvangt u geen punten. Wanneer u in deze toelichtingen alleen maar verwijst naar het CV en / of naar overige documenten, dan wordt u uitgesloten (eis) of ontvangt u geen punten (wens). Het ingediende CV en / of overige documenten dienen louter ter verificatie van hetgeen u in de toelichtingen heeft opgeschreven.

  • De aanbieder gaat zonder voorbehoud akkoord met de bepalingen in deze offerteaanvraag en verklaart dat alle aangeleverde gegevens en antwoorden juist en volledig zijn.

  • De kandidaat heeft de afgelopen twee jaar geen arbeidsovereenkomst of geen tijdelijke arbeidsovereenkomst bij de provincie Overijssel gehad.

  • De Aanbieder levert de onderstaande gegevens aan. 1. Naam aangeboden Kandidaat: Naam: ... 2. Naam, adres en woonplaats van de aanbiedende organisatie. Naam organisatie: ... Adres: ... Woonplaats: ... 3. Naam, e-mailadres en telefoonnummer van de contactpersoon bij Aanbieder voor deze offerteaanvraag. Naam: ... E-mailadres: ... Telefoonnummer: ... 4. Naam en functie van de handelingsbevoegde (blijkend uit de in te dienen KvK uittreksel) ondertekenaar van aanbieder ten behoeve van de eventuele overeenkomst. Naam: ... Functie: .. 5. Indien externe eerder een interim opdracht bij de provincie Overijssel heeft uitgevoerd vult u de gegevens hiervan dan hieronder in (bij meerdere opdrachten de onderstaande gegevens voor elke opdracht vermelden). Opdracht: ... Periode: ... Eenheid / team / contactpersoon: ...

  • Gezocht wordt naar een opdrachtnemer, niet zijnde een zzp'er

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal hbo werk-/denkniveau en een juridische opleiding of een opleiding waarbij het juridische element een duidelijk aanwijsbaar deel van de opleiding beslaat (bijvoorbeeld MER).

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 1 jaar wekervaring met vergunningverlening en/of juridische processen in de periode: 2015-heden.

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de Omgevingswet. Beschrijf beknopt waar dit uit blijkt. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw antwoord met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens. (30%)

  • De kandidaat heeft aantoonbaar een (civiel)technische achtergrond of een duidelijke affiniteit met dit vakgebied. Beschrijf beknopt waar dit uit blijkt. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw antwoord met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens. (20%)

  • MOTIVATIE Beschrijf in de toelichting beknopt waarom u deze opdracht graag wilt doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk voor u maken. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw motivatie met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens. (20%)

  • ERVARING Beschrijf in de toelichting beknopt 2 opdrachten die u eerder heeft uitgevoerd die vergelijkbaar zijn met deze opdracht. Beschrijf per genoemde opdracht op welke manier deze vergelijkbaar is met onze opdracht, uw verantwoordelijkheden, het door u behaalde resultaat en de door u verrichte werkzaamheden. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw ervaring met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens. (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Juridisch medewerker vergunningen en ontheffingen - 070840 die deze organisatie zoekt?