thumbnail
thumbnail

Coördinator herstel panden kanaal Almelo de Haandrik - 084824

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Sluit over 2 dagen
Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00
16 - 24 uur Overijssel

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

16 - 24 uur

Publicatiedatum:

29 aug 2024

Optie tot verlenging
De opdracht kan na de initiële looptijd, in overleg tussen de Provincie Overijssel en de opdrachtnemer/kandidaat één of meerdere malen verlengd worden. De duur en de inzet worden in gezamenlijk overleg bepaald. De voorwaarden worden bij een eventuele verlenging niet aangepast en zijn niet onderhandelbaar. Het tarief kan wel op verzoek van leverancier aangepast worden (zie aanvullende informatie voor voorwaarden). De eventuele verlenging is altijd voor een bepaalde tijd en door de Provincie Overijssel schriftelijk kenbaar gemaakt aan de opdrachtnemer/kandidaat.

Organisatie
Je gaat aan de slag bij de provincie Overijssel gericht op de schadeafhandeling langs Kanaal Almelo – De Haandrik. Samen met  het projectteam werk je intensief samen aan het herstellen van schades aan huizen en panden van bewoners en ondernemers. 

Het project valt onder de verantwoordelijkheid van de eenheid Wegen en Kanalen. Wegen en Kanalen (WK) is verantwoordelijk voor het beheer, de bouw en het onderhoud van provinciale infrastructuur zoals wegen, waterwegen, bruggen en sluizen.

Project
In 2011-2016 heeft de provincie Overijssel kanaal Almelo-De Haandrik geschikt laten maken voor grotere schepen. In het najaar van 2018 meldden in korte tijd veel bewoners langs kanaal Almelo-De Haandrik zich met schade aan hun huis. In totaal zijn meer dan 400 schades gemeld. 

Daarna is er veel gebeurd. Bewoners geven aan het proces van schadeafhandeling te ervaren als een ‘emotionele achtbaan’. De schadeafhandeling raakte in een impasse. Provinciale Staten heeft daarop Mona Keijzer aangewezen als bemiddelaar/verzoeningspersoon. Zij heeft advies gegeven hoe kan worden gekomen tot een betere en snellere schadeafhandeling.

Eén van die aanbevelingen is het vormen van een aannemerspool. Bewoners die hun schade willen laten herstellen en daarin ontzorgt willen worden kunnen zich aanmelden bij deze pool. Voor het aansturen van die aannemerspool is er vanuit de provincie een coördinerende persoon nodig.

Omschrijving van de opdracht
In de rol van procescoördinator ben jij verantwoordelijk voor het coördineren en aansturen van de herstelwerkzaamheden door aannemers aan particulier vastgoed. Je voert de regie op het proces en de realisatie van doelstellingen op het gebied van bovengronds herstel.

Het herstellen van schades is teamwerk. Collega bouwkundigen kan jij vragen als tweede paar ogen om een offerte te beoordelen en aan de casemanagers van de bewoners kan jij vragen hoeveel urgentie een adres heeft vanwege persoonlijke omstandigheden.

Daarnaast werk je als coördinator nauw samen met de contractmanager, de afdeling subsidies voor het uitbetalen aan aannemers en de projectleider.

Deze opdracht is afgerond na schadeafhandeling van de 400 huizen langs het kanaal Almelo-de Haandrik.

Verantwoordelijkheden / Resultaten
Jij bent een persoon die regie houdt op het proces en de realisatie van doelstellingen. Je kan zelfstandig werken en houdt overzicht welke bewoners willen dat er een offerte voor hun wordt opgevraagd. Je zit het aannemerspooloverleg voor en wijst aannemers op hun verantwoordelijkheden en spreekt hen daarop aan als zij die niet nakomen. Daarbij houd je oog voor de situaties van bewoners.

Jouw acties kunnen bijvoorbeeld zijn:

  • Offerte uitvragen bij aannemers en deze beoordelen.

  • In overleg met de casemanager en de projectleider een maatwerkoplossing toepassen.

  • Voorzitter van de aannemerspool. 

  • Signaleren van bedreigingen en kansen op het gebied van schade herstel. Het bedenken en implementeren van oplossingen.

  • Meeschrijven aan een voortgangsrapportage voor Provinciale Staten.

Beschikbaarheid
De Kandidaat is inzetbaar vanaf 14 oktober 2024 tot en met 30 september 2025 voor 16 tot 24 uur per week. Voor de mogelijkheid of de inhuuropdracht (Overeenkomst) kan worden verlengd wordt verwezen naar hetgeen hierover is opgenomen in het functieprofiel. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in deze offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4, enkelzijdig, lettergrootte 10 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Waar van toepassing dient u bij alle eisen en wensen het veld "Toelichting" in de applicatie in te vullen. De provincie Overijssel beoordeelt uw offerte uitsluitend op de informatie die u bij deze toelichtingen invult. Als uit de toelichting bij een eis blijkt dat u niet voldoet aan de eis dan wordt u uitgesloten. Als uit de toelichting bij een wens niet blijkt dat u punten verdient voor deze wens dan ontvangt u geen punten. Wanneer u in deze toelichtingen alleen maar verwijst naar het CV en / of naar overige documenten, dan wordt u uitgesloten (eis) of ontvangt u geen punten (wens). Het ingediende CV en / of overige documenten dienen louter ter verificatie van hetgeen u in de toelichtingen heeft opgeschreven.

  • De aanbieder gaat zonder voorbehoud akkoord met de bepalingen in deze offerteaanvraag en verklaart dat alle aangeleverde gegevens en antwoorden juist en volledig zijn.

  • De kandidaat heeft de afgelopen twee jaar geen arbeidsovereenkomst of geen tijdelijke arbeidsovereenkomst bij de provincie Overijssel gehad.

  • De Aanbieder levert de onderstaande gegevens aan. 1. Naam aangeboden Kandidaat: Naam: ... 2. Naam, adres en woonplaats van de aanbiedende organisatie. Naam organisatie: ... Adres: ... Woonplaats: ... 3. Naam, e-mailadres en telefoonnummer van de contactpersoon bij Aanbieder voor deze offerteaanvraag. Naam: ... E-mailadres: ... Telefoonnummer: ... 4. Naam en functie van de handelingsbevoegde (blijkend uit de in te dienen KvK uittreksel) ondertekenaar van aanbieder ten behoeve van de eventuele overeenkomst. Naam: ... Functie: .. 5. Indien externe eerder een interim opdracht bij de provincie Overijssel heeft uitgevoerd vult u de gegevens hiervan dan hieronder in (bij meerdere opdrachten de onderstaande gegevens voor elke opdracht vermelden). Opdracht: ... Periode: ... Eenheid / team / contactpersoon: ...

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over tenminste een afgeronde mbo-opleiding op het gebied van projectleiding (bouw) of vergelijkbaar. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan.

  • De kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbaar bouwkundig werkervaring in de rol van coördinator/aansturing/begeleiding Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan.

  • De kandidaat levert een volledige CV aan. Van de relevante projecten worden de rol, verantwoordelijkheden en de fase van het project benoemd. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan.

  • Aantoonbare ervaring met opdrachtgeverschap: met het aansturen van aannemers, offerte uitvragen bij aannemers en deze beoordelen en regie voeren op de opdracht. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij de overheid binnen een bouwkundige context. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan (30%)

  • In de rol van coördinator ben je de intermediair tussen aannemers, de technische specialisten van de provincie en projectteamleden. Beschrijf vanuit jouw ervaring in vergelijkbare projecten wat jij hierin meebrengt. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan (30%)

  • Jij bent een generalist die de aannemerspool aanstuurt en de processen en realisatie van de doelstellingen bewaakt. Beschrijf vanuit jouw ervaring in vergelijkbare projecten wat jij hierin meebrengt. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan (30%)

  • Beschrijf in de toelichting beknopt waarom jij deze opdracht graag wilt doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk voor jou maken. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting hoe aan deze eis wordt voldaan (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Coördinator herstel panden kanaal Almelo de Haandrik - 084824 die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.