Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmedewerker Functioneel Beheer

Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 36 Noord-Brabant

Begindatum:

13 jun 2022

Einddatum:

2 jun 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 mei 2022

Stimulus is binnen de provincie verantwoordelijk voor het beheer en uitvoering van een aantal subsidieprogramma’s. Voor de uitvoering moet een door Stimulus ontwikkeld landelijk subsidie maatwerk systeem op basis van het platform Microsoft BC gemoderniseerd worden. De projectfase is eind 2021 gestart en zal lopen tot circa begin 2023. Tijdens de hierop volgende beheerfase is Stimulus belast met de uitvoering van het functioneel beheer en het continu up tot date houden van het maatwerksysteem.

De opdracht:

Als projectmedewerker/functioneel beheerder is het je doel om zorg te dragen voor het ontwerp, inrichting en betrouwbare werking van de subsidieapplicatie. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • aanspreekpunt voor interne en externe gebruikers. Het bemannen van de telefonische helpdesk is een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden.
  • Front end developing; het ontwerpen, programmeren, testen en implementeren van het front-end gedeelte (de mijn- omgeving van de subsidieaanvrager). Oppakken van technische aspecten, maar ook vraagstukken op het gebied van usability (gebruiksvriendelijkheid) en toegankelijkheid.
  • Testplannen opstellen en zelf de testen uitvoeren.
  • Ontwerpen ter verbetering van de omgeving en de applicatie maken.

Kandidaatomschrijving

Functie-eisen 
  • Afgeronde MBO 4 IT- of HBO/BSc opleiding met specialisatie IT zoals Informatica, Front end developing of Software engineering.

  • Starter met relevante werk of stage-ervaring ten aanzien van het ontwerpproces van IT systemen.

  •  Kennis van Agile scrum methodiek

  •  Zelf startend en proactief, zeer secuur, communicatief zeer vaardig en flexibel.

Interviewplanning

We streven ernaar de gesprekken te houden in week 22.

Toelichting op rooster

Combinatie van thuiswerken en werken op kantoor, gemiddeld 50/50% in overleg te bepalen, evenals welke dagen. bij de provincie Noord-Brabant zijn we flexibel, en dat verwachten we andersom ook. Het incidenteel verrichten van werkzaamheden in de avonden of weekenden kan onderdeel zijn van deze opdracht, en de vergoeding hiervoor wordt geacht in het overeen te komen tarief te zitten. Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

Dienstencategorie

Andere diensten
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.