Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 aug 2025Als informatiebeheerder ondersteun je de organisatie bij het beheren van digitale en fysieke informatie. Je vormt en bewerkt digitale en fysieke dossiers, je registreert documenten en maakt zaken aan in het registratiesysteem Corsa, je controleert de kwaliteit van bewerking en digitalisering van dossiers die in opdracht van de provincie door een externe partij zijn bewerkt en gescand, je bereidt digitale en fysieke informatie voor vernietiging voor en controleert vernietigingslijsten.
Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding als medewerker informatiebeheer op MBO/HBO-niveau, waarvan informatiebeheer in al zijn facetten belangrijke onderdelen vormden;
Je hebt ruime ervaring met fysieke en digitale dossiervorming en dossierbewerking bij de overheid;
Je hebt actuele kennis van de werking van een DMS, bij voorkeur Corsa;
Je hebt actuele kennis van de Archiefwet en aanverwante wet- en regelgeving (denk aan AVG, WOO en BIO).
Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal MBO-niveau, waarbij document- en dossierbeheer in alle facetten aan de orde kwam. Dit blijkt uit CV.
Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (in de laatste 7 jaar) , met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring (in de laatste 7 jaar) met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit CV.
Prijs
Weging:15 %
Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal MBO-niveau, waarbij document- en dossierbeheer in alle facetten aan de orde kwam. Dit blijkt uit CV.
Geen relevante opleiding (1 %)
(minimaal MBO-)opleiding gericht op informatiebeheer (10 %)
Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (in de laatste 7 jaar) , met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
> 4 jaar ervaring als informatiebeheerder bij overheid, met specialisme archiefbewerking (30 %)
> 4 jaar ervaring met archief-/informatiebeheer bij overheid (25 %)
> 4 jaar ervaring met archief-/informatiebeheer (20 %)
1-4 jaar ervaring als informatiebeheerder bij overheid met specialisme archiefbewerking (20 %)
1-4 jaar ervaring met archief-/informatiebeheer bij overheid (15 %)
1-4 jaar ervaring met archief-/informatiebeheer (10 %)
Minder dan 1 jaar ervaring met archief-/informatiebeheer (1 %)
Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring (in de laatste 7 jaar) met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit CV.
> 3 jaar ervaring met Corsa (20 %)
> 3 jaar ervaring met een DMS (15 %)
0,5 - 3 jaar ervaring met Corsa (10 %)
0,5 - 3 jaar ervaring met DMS (5 %)
Minder dan 0,5 jaar ervaring (1 %)
Interview
Weging:25 %
Je bent een bevlogen vakgenoot in het vakgebied van het duurzaam informatiebeheer met een dienstverlenende instelling die het leuk vindt om met collega's samen te werken.
Je bent zorgvuldig en geconcentreerd en houdt van zelfstandig en zelf startend werken.
Je bent oplossingsgericht en kunt hoofdzaken van bijzaken onderscheiden.
Je bent verder klantgericht en digi-vaardig.
Tot slot ben je zorgvuldig in de omgang met persoonlijke, vertrouwelijke en waardevolle informatie.
Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen een maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.
Interview planning
We streven er naar de gesprekken te houden op 4 september 2025.
Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:
De ervaring met de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan het vermogen om een verbinding te maken met de beschreven uitdagingen bij de provincie: maximaal 10 punten.
Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.
Competenties zoals verbindend, nauwgezet, geconcentreerd, betrouwbaar maximaal 10 punten.
Optie verlenging
2 x 3 maanden
Uurtarief
€75 - €85 per uur
Toelichting op rooster
Werkzaamheden zullen veelal plaatsvinden op kantoor. Op maandag is een teamdag en is aanwezigheid gewenst.
Overig
Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.
We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.