thumbnail
thumbnail

Algemeen Projectleider

Projectbureau Westergouwe

Provincialeweg 10, 2800 AN Gouda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€115
24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

27 mrt 2024

Organisatie
Algemeen
Westergouwe is een nieuwe woonwijk aan de westkant van Gouda (zie ook www.westergouwe.nl). Westergouwe is een project van de gemeente Gouda en de Combinatie VolkerWessels Vastgoed en Heijmans Vastgoed. Elk van deze partijen ontwikkelt en bouwt zijn eigen woningen. Hierdoor krijgt Westergouwe een gevarieerd woningaanbod.

Samen leggen de partijen wegen, water en groen aan. Hiervoor hebben zij het Projectbureau Westergouwe opgericht. Dit bureau voert alle gezamenlijke activiteiten uit.

Het Projectbureau draagt zorg voor het initiëren en tot uitvoer brengen van de nieuwbouwplannen voor de gebiedsontwikkeling Westergouwe, in samenwerking met de gemeente Gouda, VolkerWessels Vastgoed en Heijmans Vastgoed en de overige betrokken marktpartijen. De voorbereiding en aanleg van de buitenruimte gebeurt in opdracht van het Projectbureau aan de hand van eigen ontwerpen en uitwerkingen per deelgebied en wordt door middel van bestekken en (innovatieve) contracten gerealiseerd. Na de eerste oplevering, worden de deelgebieden nog gedurende geruime tijd onderhouden door het Projectbureau. Daarna wordt de openbare ruimte in beheer en onderhoud aan de gemeente Gouda overgedragen.

Je plaats in de organisatie
Het Projectbureau bestaat uit een compact team van circa 15 medewerkers onder leiding van een projectdirecteur. Als algemeen projectleider word je direct aangestuurd door de projectdirecteur. Het team is opgebouwd rond taakvolwassen professionals met ieder een eigen taakveld en verantwoordelijkheden.

Wat zoeken we
De functie van algemeen projectleider omvat diverse uiteenlopen taken. Wij zoeken een kandidaat die flexibel is en brede ervaring heeft met meerdere aspecten op het gebied van gebiedsontwikkeling, zowel voor wat betreft vastgoedontwikkeling als civiel technische onderwerpen. Te denken valt aan:

  • Aanspreekpunt voor ontwikkelaar voor de van ontwikkeling van vastgoed;

  • Coördinatie van vastgoedfasering;

  • Coördinatie en maken van afspraken met bouwers / ontwikkelaars in het kader van de bouwlogistiek;

  • Maken en bewaken van vastgoed planningen;

  • Projectleider Groen Blauwe Zone;

  • Beheer stedenbouwkundig maatplan / tekeningenbeheer.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Akkoord dat het aangeboden uurtarief voor de gehele looptijd van de opdracht (3 jaar) gestand dient te worden gedaan. Tussentijdse indexering van het aangeboden uurtarief aan de hand van de CBS CPI index is slechts mogelijk bij een jaar op jaar stijging van die index boven de 3%. Aanpassing van het aangeboden uurtarief is uitsluitend mogelijk bij eventuele verlenging na afloop van de 3 jarige looptijd;
2. Kandidaat heeft een (wettelijk en beroeps-) aansprakelijkheidsverzekering conform de algemene voorwaarden of is bereid deze af te sluiten voorafgaand aan gunning;
3. ZZP'ers die op deze opdracht inschrijven moeten voldoen aan de regelgeving vanuit de wet DBA- dit wordt achteraf getoetst;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting Bouwkunde;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een maximum uurtarief van € 115,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk; (20 punten)
6. Aantoonbare werkervaring in voorbereiding van grootschalige (+500 woningen) gebiedsontwikkelingen, moet in cv omschreven zijn in de werkervaring; (15 punten)
7. Aantoonbare werkervaring als Projectleider; (15 punten)
8. Aantoonbare ervaring met tekeningenbeheer; (15 punten)
9. Aantoonbare ervaring met vastgoedplanning; (15 punten)
10. Aantoonbare ervaring met het aanvragen van omgevingsvergunningen; (10 punten)
11. Gaat akkoord met de werkdagen op dinsdag en woensdag op locatie. (10 punten)

Competenties

  • Taakzelfstandigheid is een vereiste, ‘learning on the job’ is uitdrukkelijk niet aan de orde;

  • Doortastendheid en niet terughoudend zijn in het aanspreken van collega’s, opdrachtnemers en externe partijen op nakoming van afspraken;

  • Taakgericht, accuraat en gestructureerd werken;

  • Flexibel;

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Hoofd- en bijzaken van elkaar kunnen onderscheiden;

  • Proactief zijn;

  • Kunnen omgaan met onzekerheden;

  • Oog hebben voor de belangen van stakeholders en opdrachtgevers.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Ten aanzien van de referenties gaan wij uit van een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere opdracht. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het CV op te geven.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di - wo - do - vr. Dinsdag en woensdag is aanwezigheid op locatie van het projectbureau vereist. Rekening moet worden gehouden met een benodigde flexibiliteit in het aantal uren per week afhankelijk van de planning en samenloop in de deelprojecten.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op woensdag 10 april 2024. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen uiterlijk op dinsdag 9 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever kan desgewenst ook Kandidaten uitnodigen die Flextender niet heeft voorgedragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Algemeen Projectleider die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.