thumbnail
thumbnail

Junior Wmo Consulent

Pijnacker-Nootdorp

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Sluit over 4 dagen
€65
36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

11 jun 2024

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Team
De afdeling Sociaal Domein bestaat uit het team Participatie en het team Maatschappelijke ondersteuning. Het team Maatschappelijke ondersteuning zorgt onder andere voor de uitvoering van de Wmo, de Jeugdwet en de schuldhulpverlening.

Je komt te werken in een team met gedreven professionals. Je vind het leuk bij te dragen aan kwalitatief hoogwaardig werk. Als professional weet je middels een integraal onderzoek de hulpvraag en een eventuele vraag achter de vraag te achterhalen. Samen met de inwoner kijk je wat er nodig is. Je zoekt een totaaloplossing waarbij je uit gaat van eigen kracht en ondersteuning vanuit het sociale netwerk, of inzet van voorliggende, algemene en collectieve voorzieningen. Waar nodig zet je een maatwerkvoorziening in.

Je kunt op een fijne en duidelijke manier met inwoners communiceren en stemt je communicatie af op de persoon en de situatie. Je bent in staat om een goed en breed beeld te vormen van deze situatie. Op basis van jouw analyse bepaal je jouw handelen. Indien de situatie daarom vraagt, benader je andere teams of ketenpartners.

Opdracht
Zelfstandig oppakken en verwerken van Wmo-meldingen, waar nodig in samenwerking met directe collega’s, andere teams of ketenpartners.

Voor de uitvoering van deze functie is het wel belangrijk dat jij beschikt over:

  • een fijne en duidelijke manier van communiceren met inwoners, aangepast op de persoon en de situatie.

  • een integrale kijk binnen het sociaal domein.

  • een gestructureerde en planmatige manier van werken, zodat je het overzicht goed weet te bewaken.

  • aantoonbare kennis van aanpalende wetgeving.

  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bent in staat een gestructureerde, deugdelijke motivering te schrijven, gebaseerd op de geldende wet- en regelgeving;

  • bereidheid om volledig op kantoor te werken.

  • de mogelijkheid om je snel diverse computersystemen eigen te maken.

  • een opleiding als Wmo-consulent.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.

  4. Minimaal afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van MWD, SPD/Social work of Zorg.

  5. Aantoonbaar afgeronde opleiding als Wmo-consulent;

  6. Bereidheid om volledig op kantoor te werken en beschikt over eigen vervoer binnen de gemeente;

Gunningscriteria (weging

  1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van MWD, SPD/Social work of Zorg (40 punten);

  2. Aantoonbare kennis en of werkervaring met Wmo-gerelateerde wetgevingen zoals WLZ, ZVW, Schuldhulpverlening en participatie, benoem waar dit is opgedaan (30 punten);

  3. Een maximaal uurtarief van €65,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-/ werkverkeer en Fee Flextender (15 punten);

  4. Woonachtig binnen een straal van 50 km vanaf de gemeente Pijnacker (5 punten);

  5. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de duur van de opdracht kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (10 punten)

Competenties
-
Verbinden;
-
Communicatief sterk;
-
Overtuigingskracht;
-
Goed kunnen samenwerken;
-
Schriftelijke vaardigheid;
-
Resultaatgericht.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 25 of week 26. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • 'Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Junior Wmo Consulent die deze organisatie zoekt?