Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
31 mei 2026Publicatiedatum:
14 okt 2025De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij bijten ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen.
Als Sr. Administrateur Financiën ben je werkzaam in het team Financiën dat bestaat uit vijf collega's, waarbij je nauw samenwerkt met hen. Als Sr. Administrateur Financiën houd jij je onder andere bezig met:
Het opstellen van verkoopfacturen
Het afwikkelen van subsidies
Het beheren van het grootboek
Het monitoren van tussenrekeningen
Het beheren van ISV-gelden
Projectenbeheer o.a. overzicht openstaande projecten/zaken
Het beheren van debiteuren
Het aanmaken van leveranciers
Het uitvoeren van steekproeven
Het controleren van Kost-/verkoopprijzen
Je rapporteert aan de Clustermanager Financiën, Communicatie, HR en Secretariaat & Facility.
Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring als financieel medewerker/administrateur, bij voorkeur in een politieke omgeving.
Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau, in de richtingen van bestuurskunde, Finance, economie, administration of een vergelijkbare opleiding. Eventueel aangevuld met relevante trainingen/opleidingen op het gebied van financiele systemen, rapportages etc.
Je beschikt over aantoonbare kennis van financiele processen, wet- en regelgeving, en rapportages en kan zelfstandig hiermee aan de slag.
Wensen
Je hebt kennis van de BBV.
Bij voorkeur kennis van het werken met AFAS.
Competenties
Sterk analytisch vermogen
Kritisch en gedreven
Communiceert helder en doelgericht
Werkt graag samen, zowel binnen het team als daarbuiten en is zichtbaar, benaderbaar en weet verbinding te leggen
Sociaal vaardig
Omgevingsbewust
Beschikt over een goed ontwikkeld politiek-bestuurlijk gevoel
Staat stevig in je schoenen en hebt kennis van zaken, deze kennis kan je ook overbrengen naar collega's
Brengt de benodigde structuur aan in je werk, waardoor je de planning weet te bewaken
De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met zn 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen.
Als Sr. Administrateur Financiën ben je werkzaam in het team Financien dat bestaat uit vijf collega's, waarbij je nauw samenwerkt met hen.
LET OP: Bij deze organisatie worden aangeboden kandidaten pas na 10 dagen zichtbaar. Dit betekent dat zij pas daarna contact kunnen opnemen met kandidaten om een gesprek te plannen, waardoor het schakelen soms trager verloopt. Om dit te versnellen, ontvangt deze organisatie graag eventuele CV's alvast per e-mail. Neem hiervoor contact op met de Opdracht Adviseur. Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria.
Voorwaarden voor deelname:
Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers;
Opzegtermijn bedraagt 1 maand;
Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening.
Gunningscriteria:
Weging prijsdeel: 45 %
Kennis en ervaring Conform opdracht- en kandidaat omschrijving - Weging: 30 %
Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria. Weging: 25 %