Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2025Einddatum:
30 sept 2025Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
1 okt 2024Omschrijving functie
Voor de Unit Omgevingsbeheer bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid, zijn wij op zoek naar een vergunningverlener APV.
De vergunningverlener APV houdt zich in hoofdzaak bezig met het verlenen van vergunningen voor evenementen en bijzondere wetgeving (drank- en horeca, kansspel). Bij het gehele vergunningverleningsproces spelen ICT en specifieke softwareprogramma's een grote rol. Van de vergunningverlener APV wordt verwacht dat deze met hoge kwaliteit en binnen de wettelijke termijnen vergunningen opstelt. De eerste maanden zal accent liggen om evenementenvergunningen.
Omschrijving werkzaamheden
Het afleggen van bezoeken bij en voeren van gesprekken met aanvragers over hun vergunning;
Het opstellen van dossiers, het nemen van besluiten over de verlening van vergunningen en het afhandelen van de aanvragen; Het vormen van een vraagbaak voor collega's;
Het houden van het overzicht over complexe dossiers;
Het tijdig bestuurlijk opschalen, waarbij dient te worden gezorgd voor een inhoudelijke volwaardige onderbouwing in de vorm van rapportages of memo's.
Omschrijving werkwijze organisatie
Binnen OZHZ werken we Hybride: een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor de professionals die wij inhuren.
Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de externe schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.
Omvang opdracht
Aantal uren per week: 24-32 uur
Periode: 1 maart tot 30 september 2025
Totale inzet in uren: 700
Optie tot verlenging: ja
Duur verlenging: 2 x 1 jaar
Max. tarief: 85,-
Voor deze functie zal er na gunnig een geldige VOGP worden uitgevraagd.
Gezien de omvang van deze opdracht is in relatie tot de Wet DBA het aanbieden van een zelfstandige zonder personeel wel toegestaan.
De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interviewronde.