Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Milieutechnisch medewerker toezicht

Omgevingsdienst West-Holland

Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

22 aug 2022

Einddatum:

31 jan 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 jul 2022
Organisatie:
De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.

De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.

Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.

Wat zijn je taken:
  • In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.
  • Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.
  • Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.
  • Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.
  • Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.
  • Je draait mee in piketdiensten

Wat verwachten wij:

\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":199,"faq_question":200,"faq_answer":201,"sequence_number":99},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":203,"faq_answer":204,"sequence_number":60},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":206,"faq_answer":207,"sequence_number":77},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":87,"faq_question":209,"faq_answer":210,"sequence_number":87},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":77,"faq_question":212,"faq_answer":213,"sequence_number":96},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":215,"faq_answer":216,"sequence_number":217},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":217,"faq_question":219,"faq_answer":220,"sequence_number":221},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":99,"faq_question":223,"faq_answer":224,"sequence_number":225},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":221,"faq_question":227,"faq_answer":228,"sequence_number":229},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":99,"faq_group_name":231,"faq_group_description":231,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":232},"Contracteren",[233,236],{"faq_group_id":99,"id":124,"faq_question":234,"faq_answer":235,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":99,"id":137,"faq_question":237,"faq_answer":238,"sequence_number":50},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":60,"faq_group_name":240,"faq_group_description":241,"sequence_number":99,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":242},"Loondienst","In loondienst",[243,247,248,252,255],{"faq_group_id":60,"id":244,"faq_question":245,"faq_answer":246,"sequence_number":27},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":113,"faq_question":200,"faq_answer":201,"sequence_number":50},{"faq_group_id":60,"id":249,"faq_question":250,"faq_answer":251,"sequence_number":99},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":175,"faq_question":253,"faq_answer":254,"sequence_number":60},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":256,"faq_question":257,"faq_answer":258,"sequence_number":77},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":260,"faq_group_description":260,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":261},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[262,265,266,269,273],{"faq_group_id":50,"id":225,"faq_question":263,"faq_answer":264,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":253,"faq_answer":254,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":267,"faq_answer":268,"sequence_number":60},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":270,"faq_question":271,"faq_answer":272,"sequence_number":60},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":274,"faq_question":275,"faq_answer":276,"sequence_number":77},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":278,"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":279,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":92,"secondary_contact":73,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":74,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[280,281,282,283,284],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":87,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":286,"id":70,"firstName":71,"lastName":72,"jobTitle":45,"email":73,"telephoneNumber":74,"linkedInUrl":75,"photo":76,"sequence_number":77,"vacancy_categories":78,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":287,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":92,"secondary_contact":73,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":74,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[288,289,290,291,292],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":87,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":294,"id":104,"firstName":105,"lastName":106,"jobTitle":107,"email":108,"telephoneNumber":109,"linkedInUrl":110,"photo":111,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":99},{"groups":295,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":92,"secondary_contact":73,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":74,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[296,297,298,299,300],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":87,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},{"team":302,"id":124,"firstName":125,"lastName":126,"jobTitle":127,"email":128,"telephoneNumber":129,"linkedInUrl":130,"photo":131,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":303,"id":27,"team_name":183,"primary_contact":92,"secondary_contact":73,"contract_manager":108,"finance_contact":128,"whatsapp_number":74,"message_of_the_day":184,"motd_from":185,"motd_to":186,"team_photo":187},[304,305,306,307,308],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":99,"group_name":100,"group_title":101,"sequencenumber":50},{"id":60,"group_name":121,"group_title":121,"sequencenumber":99},{"id":77,"group_name":133,"group_title":134,"sequencenumber":60},{"id":87,"group_name":163,"group_title":163,"sequencenumber":77},"31643363442",[311,315,320,324,328,332,336,340],{"vacancy_category":312,"team_members":313},"24",[314],{"id":70,"firstName":71,"lastName":72,"jobTitle":45,"email":73,"telephoneNumber":74,"linkedInUrl":75,"photo":76,"sequence_number":77,"vacancy_categories":78,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":316,"team_members":317},"19",[318,319],{"id":70,"firstName":71,"lastName":72,"jobTitle":45,"email":73,"telephoneNumber":74,"linkedInUrl":75,"photo":76,"sequence_number":77,"vacancy_categories":78,"team_id":27,"group_id":27},{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"18",[323],{"id":70,"firstName":71,"lastName":72,"jobTitle":45,"email":73,"telephoneNumber":74,"linkedInUrl":75,"photo":76,"sequence_number":77,"vacancy_categories":78,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":325,"team_members":326},"25",[327],{"id":70,"firstName":71,"lastName":72,"jobTitle":45,"email":73,"telephoneNumber":74,"linkedInUrl":75,"photo":76,"sequence_number":77,"vacancy_categories":78,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":329,"team_members":330},"20",[331],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":333,"team_members":334},"16",[335],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":337,"team_members":338},"11",[339],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":341,"team_members":342},"14",[343],{"id":89,"firstName":90,"lastName":91,"jobTitle":45,"email":92,"telephoneNumber":93,"linkedInUrl":94,"photo":95,"sequence_number":96,"vacancy_categories":97,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":347,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":348,"enrolments":349},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":351,"relatedVacancies":381,"pageSize":113,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":491,"defaultSearchFilters":511,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":530,"vacancyCategories":534,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[352],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":353,"organization_location":361,"tender_categories":362,"opdracht_overheid_url":363,"tender_documents":364,"tender_category_obj":154,"tender_id":365,"tender_name":366,"tender_buying_organization":356,"tender_phase":367,"tender_date":368,"tender_source":369,"tender_url":370,"tender_perceel":8,"tender_description":371,"tender_active":7,"tender_document":372,"tender_last_seen":373,"tender_first_seen":374,"tender_start_date":375,"tender_end_date":376,"tender_tariff":377,"tender_hours_week":378,"tender_description_html":379,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":380,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":354,"longitude":355,"tender_buying_organization":356,"company_address":357,"company_name_google":356,"postcode":358,"province":359,"place_id_google":356,"avatar":360,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.163675","4.476916","Omgevingsdienst West-Holland","Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland","2332 AA","Zuid-Holland","blob_OFOKGRQPD3PVAS9PJ7PUZ108VXVQOON5.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-West-Holland/Senior-Milieutechnisch-medewerker-toezicht/1b97dea4-28c3-4ec3-8259-4c79ad73eaef",[],"inhuurdesk_a1J2p00000A2OdXEAV","Senior Milieutechnisch medewerker toezicht","Distributieproces gestart","2022-08-10 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p00000A2OdXEAV","Organisatie:De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.Wat zijn je taken: In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.Je draait mee in piketdiensten Wat verwachten wij:Je hebt een afgeronde technische of milieukundige HBO opleiding en hebt bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring als toezichthouder. Als toezichthouder ben je in staat om complexe bedrijven te controleren, jouw bevindingen in een controlerapport te verwerken en hierover helder te communiceren. In deze rol sta je stevig in je schoenen en handel je daadkrachtig wanneer je bijvoorbeeld handhavend moet optreden. Je bent analytisch, oplossingsgericht en werkt gestructureerd. Je bent op de hoogte van meeste recente actualiteiten op je werkgebied.Je ben in bezit van minimaal rijbewijs B.De volgende competenties zijn relevant: Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid.Affiniteit met automatiseringsprogrammas.Samenwerkingsgerichtheid.Doelgericht handelen.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ161401.pdf","2022-08-10","2022-07-29","2022-08-22","2023-01-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #00b050;'>Organisatie:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>De Omgevingsdienst West-Holland werkt op basis van een gemeenschappelijke regeling voor de gemeenten Hillegom, Kaag en Braassem, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Nieuwkoop, Noordwijk, Oegstgeest, Teylingen, Voorschoten en Zoeterwoude en de provincie Zuid-Holland. Daarnaast voert de Omgevingsdienst de regionale milieutaken uit voor de regio Holland Rijnland.\u003Cbr/>\u003Cbr/>De Omgevingsdienst staat voor duurzaamheid en het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in de regio Holland Rijnland. Dit doen we door vergunningverlenings- toezichts-, handhavings- en adviestaken uit te voeren. We nemen o.a. milieubeschikkingen namens gemeenten, zien toe op naleving van milieuwetgeving, geven milieuadvies aan opdrachtgevers en informeren inwoners en bedrijven op het gebied van milieu in opdracht van gemeenten en andere overheden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Voor Toezicht & Handhaving zijn wij op zoek naar een Milieutechnisch Medewerker Toezicht (36 uur). Toezicht & Handhaving ziet o.a. toe op het naleven van wettelijke voorschriften, treedt op bij illegale situaties en gaat indien nodig over tot het inzetten van handhavingsinstrumenten.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Wat zijn je taken:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>In je contacten met burgers en bedrijven heb je naast je rol als toezichthouder een adviserende rol. Je voert controles uit en handelt deze administratief af.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Bij situaties waar de regels niet worden nageleefd stel je waarschuwings- en/of handhavingsbrieven op.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je verleent in- en externe adviezen, bereid eventuele sanctiemaatregelen voor en bent betrokken bij strafrechtelijke onderzoeken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je informeert betrokkenen over milieuregelgeving en -procedures.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je adviseert rondom administratieve geschillen en bent als deskundige betrokken bij de afhandeling van bezwaar- en beroepszaken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 16px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='color: #222222;'>Je draait mee in piketdiensten\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>Wat verwachten wij:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je hebt een afgeronde technische of milieukundige HBO opleiding en hebt bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring als toezichthouder.   \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Als toezichthouder ben je in staat om complexe bedrijven te controleren, jouw bevindingen in een controlerapport te verwerken en hierover helder te communiceren. In deze rol sta je stevig in je schoenen en handel je daadkrachtig wanneer je bijvoorbeeld handhavend moet optreden. Je bent analytisch, oplossingsgericht en werkt gestructureerd. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent op de hoogte van meeste recente actualiteiten op je werkgebied.\u003Cbr/>Je ben in bezit van minimaal rijbewijs B.\u003Cbr/>De volgende competenties zijn relevant:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Affiniteit met automatiseringsprogramma’s.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Samenwerkingsgerichtheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli class='MsoNoSpacing' style='margin-left: 11px;'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Doelgericht handelen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","1b97dea4-28c3-4ec3-8259-4c79ad73eaef",[382,426,455],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":383,"organization_location":393,"tender_categories":394,"opdracht_overheid_url":399,"tender_documents":400,"tender_category_obj":154,"tender_id":401,"tender_name":402,"tender_buying_organization":386,"tender_phase":403,"tender_date":404,"tender_source":405,"tender_url":406,"tender_perceel":8,"tender_description":407,"tender_active":6,"tender_document":408,"tender_last_seen":409,"tender_first_seen":409,"tender_start_date":410,"tender_end_date":411,"tender_tariff":412,"tender_hours_week":412,"tender_description_html":407,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":413,"web_key":414,"Dynamics_id":415,"tender_overview":416,"tender_requirements":417,"tender_competences":418,"tender_team":419,"tender_interview":420,"tender_number_of_professionals":421,"tender_other_information":422,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":423,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":249,"tender_max_hours":424,"tender_description_tk":425,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":384,"longitude":385,"tender_buying_organization":386,"company_address":387,"company_name_google":386,"postcode":388,"province":359,"place_id_google":386,"avatar":389,"exclusive":7,"summary":390,"description":391,"meta_description":392,"publish":6,"company_display_name":386},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer.  Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[395],{"tender_category_obj":396,"id":398},{"id":154,"type":397},"Overig",601,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Verpleegkundige-Niet-Mobiel-Thuiswonenden-Cluster-Maatschappelijke-Ontwikkeling/b4fd2cdd-4bcc-47e5-bea6-de152afeaad0",[],"mercell_gem_roterdam_0019517","Verpleegkundige Niet Mobiel Thuiswonenden - Cluster Maatschappelijke Ontwikkeling","Indienen offertes","2025-07-22 09:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/162687/supplier","Dankzij jou ontvangen mensen die niet zelf naar een priklocatie kunnen toch hun vaccin. Jij brengt niet alleen een vaccin, maar ook rust, aandacht en vertrouwen recht tot aan de voordeur.","0019517_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024.pdf 0019517_Functieprofiel_Verpleegkundige_Niet_Mobiel_Thuiswonenden.docx 0019517_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0019517_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0019517_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf","2025-07-14","2025-09-01","2025-12-19"," ","detachering","b4fd2cdd-4bcc-47e5-bea6-de152afeaad0","3960c375-7d60-f011-bec2-7c1e521236d6","\u003Cp>Binnen de afdeling S&O, GGD Rotterdam Rijnmond zijn we op zoek naar een verpleegkundige die ons tijdelijk kan ondersteunen met werkzaamheden in het kader van de covid najaarscampagne. De kerntaak is hierin het vaccineren van niet mobiel thuis wonenden in de regio Rotterdam-Rijnmond.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Kort samengevat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je vaccineert niet-mobiel thuiswonenden tegen COVID-19 op locatie (thuis), volgens geldende medische richtlijnen en protocollen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je vertrekt dagelijks zelfstandig vanaf een vaccinatielocatie met een bedrijfswagen en rijdt een vaste route langs cliënten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je gaat niet mobiel-thuiswonenden indiceren en herkent contra-indicaties volgens de medische richtlijnen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je draagt zorg voor het veilig toedienen van de vaccinatie, herkent acute bijwerkingen en handelt adequaat indien nodig.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor correcte registratie in Coron-IT van de toegediende vaccinaties en relevante observaties.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stemt zo nodig af met de arts op afstand en schakelt direct bij twijfel of medische bijzonderheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor een betrokken, respectvolle benadering van cliënten en hun naasten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt samen met collega-verpleegkundigen en draagt bij aan een goede teamoverdracht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kan een anafylactische reactie herkennen en handelt hierop volgens protocol.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\u003Cp>Je werkt als verpleegkundige en gaat dagelijks zelfstandig op pad. Omdat je cliënten thuis vaccineert, is zelfstandigheid en professioneel handelen essentieel. Jij weet je goed aan te passen aan verschillende thuissituaties en doelgroepen, en toont daarin empathie, respect en veerkracht. Je bent communicatief sterk, weet vertrouwen te wekken aan de deur, en kunt omgaan met weerstand of vragen van bezorgde cliënten. Je handelt rustig en doortastend bij onverwachte situaties, zoals medische reacties of onduidelijke omstandigheden. Tevens ben jij ICT-vaardig omdat jij de administratieve afhandeling van deze bezoeken zelf verzorgt.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding tot Verpleegkundige;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van een BLS certificaat (behaald of vernieuwd in de afgelopen 12 maanden) of behaalt/vernieuwt deze nog vóór de start van de campagne;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent BIG-geregistreerd en deze is in de periode van 15-09-2025 t/m 12-12-2025 nog geldig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goede beheersing van de Engelse taal, waarvan ook de medische vaktermen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als verpleegkundige; opgedaan in de afgelopen 2 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van een rijbewijs B;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring met het verwerken van patiëntgegevens in een elektronisch patiënten portaal.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt geen vakantieplannen tijdens de campagne (september tot medio december);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in week 36 en 37 beschikbaar voor scholing.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring binnen een prik locatie van de GGD of een soortgelijke locatie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt aantoonbare werkervaring met het vaccineren en indiceren van cliënten.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>De aangeboden kandidaat is zelf verantwoordelijk voor voldoende enting tegen Hepatitis B. In geval van een prikaccident is de gemeente niet aansprakelijk.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Voorafgaand aan start najaarscampagne geven wij een interne scholing. Mocht uit deze scholing blijken dat kandidaat niet bekwaam is (volgens superviserende arts) om de werkzaamheden uit te voeren behouden wij ons het recht voor de kandidaat niet te laten starten.\u003C/strong>\u003C/p>","\u003Cp>De afdeling Strategie en Ondersteuning maakt deel uit van de GGD Rotterdam-Rijnmond. Artsen, verpleegkundigen en adviseurs werken aan infectieziektebestrijding en zorgcontinuïteit, bijvoorbeeld door onderzoek, testen, bron- en contactonderzoek en data-analyse. We doen dat voor de 15 gemeenten in het Rijnmondgebied en met diverse partners binnen de witte kolom (aanbieders van acute- en niet-acute zorg) en daarbuiten, zoals de brandweer, politie en veiligheidsregio.\u003C/p>\u003Ch3>Team\u003C/h3>\u003Cp>Je komt te werken voor de afdeling Strategie en Ondersteuning van de GGD en komt terecht in het team dat uitvoering geeft aan de najaarscampagne COVID-19. Je werkt mobiel en rijdt naar verschillende locaties binnen de regio Rotterdam-Rijnmond.\u003C/p>","\u003Cp>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>30 % prijs\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>70 % kwaliteit\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.\u003C/p>\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>","1","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>",73,40,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Binnen de afdeling S&O, GGD Rotterdam Rijnmond zijn we op zoek naar een verpleegkundige die ons tijdelijk kan ondersteunen met werkzaamheden in het kader van de covid najaarscampagne. De kerntaak is hierin het vaccineren van niet mobiel thuis wonenden in de regio Rotterdam-Rijnmond.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Kort samengevat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je vaccineert niet-mobiel thuiswonenden tegen COVID-19 op locatie (thuis), volgens geldende medische richtlijnen en protocollen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je vertrekt dagelijks zelfstandig vanaf een vaccinatielocatie met een bedrijfswagen en rijdt een vaste route langs cliënten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je gaat niet mobiel-thuiswonenden indiceren en herkent contra-indicaties volgens de medische richtlijnen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je draagt zorg voor het veilig toedienen van de vaccinatie, herkent acute bijwerkingen en handelt adequaat indien nodig.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor correcte registratie in Coron-IT van de toegediende vaccinaties en relevante observaties.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je stemt zo nodig af met de arts op afstand en schakelt direct bij twijfel of medische bijzonderheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor een betrokken, respectvolle benadering van cliënten en hun naasten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt samen met collega-verpleegkundigen en draagt bij aan een goede teamoverdracht.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kan een anafylactische reactie herkennen en handelt hierop volgens protocol.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\u003Cp>Je werkt als verpleegkundige en gaat dagelijks zelfstandig op pad. Omdat je cliënten thuis vaccineert, is zelfstandigheid en professioneel handelen essentieel. Jij weet je goed aan te passen aan verschillende thuissituaties en doelgroepen, en toont daarin empathie, respect en veerkracht. Je bent communicatief sterk, weet vertrouwen te wekken aan de deur, en kunt omgaan met weerstand of vragen van bezorgde cliënten. Je handelt rustig en doortastend bij onverwachte situaties, zoals medische reacties of onduidelijke omstandigheden. Tevens ben jij ICT-vaardig omdat jij de administratieve afhandeling van deze bezoeken zelf verzorgt.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding tot Verpleegkundige;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van een BLS certificaat (behaald of vernieuwd in de afgelopen 12 maanden) of behaalt/vernieuwt deze nog vóór de start van de campagne;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent BIG-geregistreerd en deze is in de periode van 15-09-2025 t/m 12-12-2025 nog geldig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goede beheersing van de Engelse taal, waarvan ook de medische vaktermen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als verpleegkundige; opgedaan in de afgelopen 2 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in het bezit van een rijbewijs B;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring met het verwerken van patiëntgegevens in een elektronisch patiënten portaal.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt geen vakantieplannen tijdens de campagne (september tot medio december);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent in week 36 en 37 beschikbaar voor scholing.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt werkervaring binnen een prik locatie van de GGD of een soortgelijke locatie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt aantoonbare werkervaring met het vaccineren en indiceren van cliënten.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>De aangeboden kandidaat is zelf verantwoordelijk voor voldoende enting tegen Hepatitis B. In geval van een prikaccident is de gemeente niet aansprakelijk.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Voorafgaand aan start najaarscampagne geven wij een interne scholing. Mocht uit deze scholing blijken dat kandidaat niet bekwaam is (volgens superviserende arts) om de werkzaamheden uit te voeren behouden wij ons het recht voor de kandidaat niet te laten starten.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>De afdeling Strategie en Ondersteuning maakt deel uit van de GGD Rotterdam-Rijnmond. Artsen, verpleegkundigen en adviseurs werken aan infectieziektebestrijding en zorgcontinuïteit, bijvoorbeeld door onderzoek, testen, bron- en contactonderzoek en data-analyse. We doen dat voor de 15 gemeenten in het Rijnmondgebied en met diverse partners binnen de witte kolom (aanbieders van acute- en niet-acute zorg) en daarbuiten, zoals de brandweer, politie en veiligheidsregio.\u003C/p>\u003Ch3>Team\u003C/h3>\u003Cp>Je komt te werken voor de afdeling Strategie en Ondersteuning van de GGD en komt terecht in het team dat uitvoering geeft aan de najaarscampagne COVID-19. Je werkt mobiel en rijdt naar verschillende locaties binnen de regio Rotterdam-Rijnmond.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>30 % prijs\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>70 % kwaliteit\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Verificatiegesprek\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.\u003C/p>\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":427,"organization_location":428,"tender_categories":429,"opdracht_overheid_url":433,"tender_documents":434,"tender_category_obj":154,"tender_id":435,"tender_name":436,"tender_buying_organization":386,"tender_phase":403,"tender_date":437,"tender_source":405,"tender_url":438,"tender_perceel":8,"tender_description":51,"tender_active":6,"tender_document":439,"tender_last_seen":409,"tender_first_seen":409,"tender_start_date":440,"tender_end_date":441,"tender_tariff":412,"tender_hours_week":412,"tender_description_html":51,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":442,"web_key":443,"Dynamics_id":444,"tender_overview":445,"tender_requirements":446,"tender_competences":447,"tender_team":448,"tender_interview":449,"tender_number_of_professionals":421,"tender_other_information":450,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":451,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":452,"tender_max_hours":453,"tender_description_tk":454,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":384,"longitude":385,"tender_buying_organization":386,"company_address":387,"company_name_google":386,"postcode":388,"province":359,"place_id_google":386,"avatar":389,"exclusive":7,"summary":390,"description":391,"meta_description":392,"publish":6,"company_display_name":386},{},[430],{"tender_category_obj":431,"id":432},{"id":154,"type":397},640,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Ecoloog-Beheer-cluster-SB/2f64d563-0b33-4341-b6e3-ae3e82d3fc25",[],"mercell_gem_roterdam_0014977a","Ecoloog Beheer - cluster SB","2025-07-28 09:00:00","https://s2c.mercell.com/tender/163040/supplier","0014977a_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0014977a_Functieprofiel_Ecoloog_Beheer.docx 0014977a_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0014977a_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024.pdf","2025-08-15","2026-08-15","temporary","2f64d563-0b33-4341-b6e3-ae3e82d3fc25","dd027700-c260-f011-bec3-6045bdf31794","\u003Cp>Jij bent van bouwen aan de mooiste stad van Nederland. De stad biedt jou kansen om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het natuurlijke groen, natuurvriendelijke oevers en aan de doorontwikkeling van ecologisch beheer van de stad. Je ziet de mogelijkheden en kunt de vertaalslag maken van wetgeving van ecologische doelstellingen naar beleid en protocollen, maar je vindt het ook leuk om je handen uit de mouwen steken. Daarnaast inspireer je collega’s in de gehele beheerketen door ze mee te nemen in ecologisch beheer. Door jouw inzet zie je direct resultaat in soortenrijkdom!\u003C/p>\u003Ch2>Jouw functie\u003C/h2>\u003Cp>Gemeente Rotterdam is veel groter dan de stad. De ene dag adviseer je de beheerders over de ecologische kansen binnen ons maaibeheer en de volgende dag sta je buiten een ecologisch werkprotocol te bespreken met de uitvoerder in ons extensief beheerd groen. Je werkt dus op verschillende lagen binnen het beheer en kan goed schakelen binnen deze lagen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit ga je doen:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor de inhoudelijke advisering rondom implementatie en werkwijze van de gedragscode soortenbescherming. Je kent de gedragscode soortbescherming gemeenten goed en kunt collega's hierin meenemen. Je kent de taken van de gemeente hierin, geeft hier advies over en je zet de monitoringsprocessen hiervoor op. Je voert knelpuntenanalyses uit om te beoordelen of de voorgenomen beheermaatregelen passen binnen de leidraad en gedragscode;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Vanuit je ecologische expertise help je om nieuwe of bestaande beheermethodes (verder) te ontwikkelen, bijvoorbeeld het werken met kleurkeur en doorontwikkeling bijenlandschap;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een trekkende rol in het verwerken van natuurdata die wordt verzameld in de stad\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent intern het gezicht van ecologisch groen- en waterbeheer binnen het cluster Stadsbeheer en denkt mee in de communicatie hierover;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt intensief samen met diverse collega’s die werken met de gedragscode, als bv. onze boswachters. Daarnaast sluit je aan bij het teamoverleg van de ecologen bij het cluster Stadsontwikkeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent de verbinder vanuit ecologisch perspectief tussen het water en groen in de stad.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Het zwaartepunt van de functie ligt op de eerste twee punten. Vervolgens bepalen we samen de verdere prioritering.\u003C/p>\u003Ch2>Jouw profiel\u003C/h2>\u003Cp>Voor ons team zijn we op zoek naar een ecoloog beheer die \u003Cstrong>proactief\u003C/strong> en \u003Cstrong>toegankelijk\u003C/strong> is. Naast de expertise die je meeneemt als ervaren ecoloog, vind jij het leuk om echt de handen uit de \u003Cstrong>mouwen te steken\u003C/strong> om zodoende het gewenste \u003Cstrong>resultaat\u003C/strong> te behalen. Daarnaast \u003Cstrong>werk je makkelijk samen\u003C/strong> met collega’s, zoek je de \u003Cstrong>verbinding\u003C/strong> en heb je geen moeite met het maken van weloverwogen \u003Cstrong>beslissingen\u003C/strong>. Als collega ben jij \u003Cstrong>integer\u003C/strong> en je \u003Cstrong>bewust van de organisatie\u003C/strong> en omgeving waarin je werkt. Je doorziet processen en kunt deze beschrijven. Jouw goede \u003Cstrong>communicatieve vaardigheden\u003C/strong>, in zowel woord als schrift, dragen hier aan bij. Bovenal heb je zin om het groen- en waterbeheer van Rotterdam op ecologisch vlak verder door te ontwikkelen.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als ecoloog, opgedaan bij bijvoorbeeld een adviesbureau, overheid of als ZZP’er, opgedaan in de afgelopen 5 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de gedragscode soortenbescherming gemeente d.m.v. een afgeronde opleiding, bijvoorbeeld de Cursus Wet Natuurbescherming Niveau 3 bestendig beheer;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van beschermde soorten flora en fauna (soortenkennis en biotoopherkenning);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van en ervaring met de Wet Natuurbescherming en Provinciale beleidskaders t.a.v. natuur, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt 2 jaar werkervaring met ecologie bij beheer opgedaan in de afgelopen 3 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met GIS-software zoals ArcGIS Pro/Online of QGIS;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring als ecoloog bij een overheidsinstantie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een HBO-opleiding afgerond in de richting van Ecologie/Biologie, Bos- en Natuurbeheer, Groen en Landschap;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de gedragscode Unie van Waterschappen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van aquatische ecologie, door bijvoorbeeld eerder opgedane werkervaring/stages.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Stadsbeheer houdt de Rotterdamse buitenruimte in vorm. Wij zorgen ervoor dat de stad een fijne, veilige en schone stad is om in te wonen, werken en recreëren. We werken gebiedsgericht, met oog voor het ritme van de stad en samen met de Rotterdammers!\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Waar wij van zijn\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Je staat er misschien niet bij stil, maar de zorg voor de Rotterdamse buitenruimte gaat 24 uur per dag door. Er zijn namelijk talloze wegen die begaanbaar moeten blijven, bruggen die open en dicht moeten gaan en lantaarnpalen die moeten werken. En dan hebben we het nog niet eens gehad over onderwerpen zoals boomverzorging, het reinigen van de stad of het beheer van gemeentelijke begraafplaatsen. Dit doen we allemaal op een zo slim, efficiënt en duurzaam mogelijke manier. Met één doel voor ogen: een nette, schone en veilige stad voor iedereen.\u003C/p>\u003Cp>Vakmanschap vinden we belangrijk, gericht op het beste resultaat op straat. Efficiënt, duurzaam en innovatief. Altijd de verbinding zoekend met de behoefte van Rotterdammers, bedrijven en bezoekers. Daar wordt Rotterdam zichtbaar beter van!\u003C/p>\u003Ch2>De Afdeling\u003C/h2>\u003Cp>De afdeling Assetmanagement Openbare Ruimte en de afdeling Water zorgen ervoor dat Rotterdam klaar is voor de toekomst. Dat doen we door ervoor te zorgen dat het groen, de speelplaatsen, de wegen, afvalwater, hemelwater, grondwater, oppervlaktewater, de openbare verlichting en alle bruggen en kunstwerken in de stad er goed bij staan. We weten wanneer we wat moeten vervangen en zorgen ervoor dat hier ook geld voor is. Moet iets vervangen worden? Dan doen we dat op een toekomstbestendige en slimme manier. Concreet denken we bijvoorbeeld na wat circulair kan, hoe we de biodiversiteit in de stad kunnen vergroten, en wat we kunnen doen om gesteld te staan voor de klimaatveranderingen van nu en in de toekomst. Ook zorgen we ervoor dat we door het gebruik van mobiele data, slimme ICT-toepassingen en innovatieve elektrische installaties bijdragen aan een slimme stad. Werken bij Assetmanagement Openbare Ruimte en de afdeling Water is werken op het snijvlak van techniek, stad, inwoners, financiën, bestuur en politiek.\u003C/p>\u003Cp>Wil je meer weten over de afdelingen, ga dan naar \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.youtube.com/watch?v=lgMSwIUp-iE\">Help jij Rotterdam te beheren? - YouTube\u003C/a>\u003C/p>","\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 5 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>","\u003Cp>\u003C/p>",110,32,36,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Jij bent van bouwen aan de mooiste stad van Nederland. De stad biedt jou kansen om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het natuurlijke groen, natuurvriendelijke oevers en aan de doorontwikkeling van ecologisch beheer van de stad. Je ziet de mogelijkheden en kunt de vertaalslag maken van wetgeving van ecologische doelstellingen naar beleid en protocollen, maar je vindt het ook leuk om je handen uit de mouwen steken. Daarnaast inspireer je collega’s in de gehele beheerketen door ze mee te nemen in ecologisch beheer. Door jouw inzet zie je direct resultaat in soortenrijkdom!\u003C/p>\u003Ch2>Jouw functie\u003C/h2>\u003Cp>Gemeente Rotterdam is veel groter dan de stad. De ene dag adviseer je de beheerders over de ecologische kansen binnen ons maaibeheer en de volgende dag sta je buiten een ecologisch werkprotocol te bespreken met de uitvoerder in ons extensief beheerd groen. Je werkt dus op verschillende lagen binnen het beheer en kan goed schakelen binnen deze lagen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit ga je doen:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je zorgt voor de inhoudelijke advisering rondom implementatie en werkwijze van de gedragscode soortenbescherming. Je kent de gedragscode soortbescherming gemeenten goed en kunt collega's hierin meenemen. Je kent de taken van de gemeente hierin, geeft hier advies over en je zet de monitoringsprocessen hiervoor op. Je voert knelpuntenanalyses uit om te beoordelen of de voorgenomen beheermaatregelen passen binnen de leidraad en gedragscode;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Vanuit je ecologische expertise help je om nieuwe of bestaande beheermethodes (verder) te ontwikkelen, bijvoorbeeld het werken met kleurkeur en doorontwikkeling bijenlandschap;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt een trekkende rol in het verwerken van natuurdata die wordt verzameld in de stad\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent intern het gezicht van ecologisch groen- en waterbeheer binnen het cluster Stadsbeheer en denkt mee in de communicatie hierover;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt intensief samen met diverse collega’s die werken met de gedragscode, als bv. onze boswachters. Daarnaast sluit je aan bij het teamoverleg van de ecologen bij het cluster Stadsontwikkeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent de verbinder vanuit ecologisch perspectief tussen het water en groen in de stad.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Het zwaartepunt van de functie ligt op de eerste twee punten. Vervolgens bepalen we samen de verdere prioritering.\u003C/p>\u003Ch2>Jouw profiel\u003C/h2>\u003Cp>Voor ons team zijn we op zoek naar een ecoloog beheer die \u003Cstrong>proactief\u003C/strong> en \u003Cstrong>toegankelijk\u003C/strong> is. Naast de expertise die je meeneemt als ervaren ecoloog, vind jij het leuk om echt de handen uit de \u003Cstrong>mouwen te steken\u003C/strong> om zodoende het gewenste \u003Cstrong>resultaat\u003C/strong> te behalen. Daarnaast \u003Cstrong>werk je makkelijk samen\u003C/strong> met collega’s, zoek je de \u003Cstrong>verbinding\u003C/strong> en heb je geen moeite met het maken van weloverwogen \u003Cstrong>beslissingen\u003C/strong>. Als collega ben jij \u003Cstrong>integer\u003C/strong> en je \u003Cstrong>bewust van de organisatie\u003C/strong> en omgeving waarin je werkt. Je doorziet processen en kunt deze beschrijven. Jouw goede \u003Cstrong>communicatieve vaardigheden\u003C/strong>, in zowel woord als schrift, dragen hier aan bij. Bovenal heb je zin om het groen- en waterbeheer van Rotterdam op ecologisch vlak verder door te ontwikkelen.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als ecoloog, opgedaan bij bijvoorbeeld een adviesbureau, overheid of als ZZP’er, opgedaan in de afgelopen 5 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de gedragscode soortenbescherming gemeente d.m.v. een afgeronde opleiding, bijvoorbeeld de Cursus Wet Natuurbescherming Niveau 3 bestendig beheer;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van beschermde soorten flora en fauna (soortenkennis en biotoopherkenning);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van en ervaring met de Wet Natuurbescherming en Provinciale beleidskaders t.a.v. natuur, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt 2 jaar werkervaring met ecologie bij beheer opgedaan in de afgelopen 3 jaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met GIS-software zoals ArcGIS Pro/Online of QGIS;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring als ecoloog bij een overheidsinstantie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal een HBO-opleiding afgerond in de richting van Ecologie/Biologie, Bos- en Natuurbeheer, Groen en Landschap;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van de gedragscode Unie van Waterschappen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt kennis van aquatische ecologie, door bijvoorbeeld eerder opgedane werkervaring/stages.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Stadsbeheer houdt de Rotterdamse buitenruimte in vorm. Wij zorgen ervoor dat de stad een fijne, veilige en schone stad is om in te wonen, werken en recreëren. We werken gebiedsgericht, met oog voor het ritme van de stad en samen met de Rotterdammers!\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Waar wij van zijn\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Je staat er misschien niet bij stil, maar de zorg voor de Rotterdamse buitenruimte gaat 24 uur per dag door. Er zijn namelijk talloze wegen die begaanbaar moeten blijven, bruggen die open en dicht moeten gaan en lantaarnpalen die moeten werken. En dan hebben we het nog niet eens gehad over onderwerpen zoals boomverzorging, het reinigen van de stad of het beheer van gemeentelijke begraafplaatsen. Dit doen we allemaal op een zo slim, efficiënt en duurzaam mogelijke manier. Met één doel voor ogen: een nette, schone en veilige stad voor iedereen.\u003C/p>\u003Cp>Vakmanschap vinden we belangrijk, gericht op het beste resultaat op straat. Efficiënt, duurzaam en innovatief. Altijd de verbinding zoekend met de behoefte van Rotterdammers, bedrijven en bezoekers. Daar wordt Rotterdam zichtbaar beter van!\u003C/p>\u003Ch2>De Afdeling\u003C/h2>\u003Cp>De afdeling Assetmanagement Openbare Ruimte en de afdeling Water zorgen ervoor dat Rotterdam klaar is voor de toekomst. Dat doen we door ervoor te zorgen dat het groen, de speelplaatsen, de wegen, afvalwater, hemelwater, grondwater, oppervlaktewater, de openbare verlichting en alle bruggen en kunstwerken in de stad er goed bij staan. We weten wanneer we wat moeten vervangen en zorgen ervoor dat hier ook geld voor is. Moet iets vervangen worden? Dan doen we dat op een toekomstbestendige en slimme manier. Concreet denken we bijvoorbeeld na wat circulair kan, hoe we de biodiversiteit in de stad kunnen vergroten, en wat we kunnen doen om gesteld te staan voor de klimaatveranderingen van nu en in de toekomst. Ook zorgen we ervoor dat we door het gebruik van mobiele data, slimme ICT-toepassingen en innovatieve elektrische installaties bijdragen aan een slimme stad. Werken bij Assetmanagement Openbare Ruimte en de afdeling Water is werken op het snijvlak van techniek, stad, inwoners, financiën, bestuur en politiek.\u003C/p>\u003Cp>Wil je meer weten over de afdelingen, ga dan naar \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.youtube.com/watch?v=lgMSwIUp-iE\">Help jij Rotterdam te beheren? - YouTube\u003C/a>\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 5 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":456,"organization_location":466,"tender_categories":467,"opdracht_overheid_url":471,"tender_documents":472,"tender_category_obj":154,"tender_id":473,"tender_name":474,"tender_buying_organization":459,"tender_phase":403,"tender_date":475,"tender_source":476,"tender_url":477,"tender_perceel":8,"tender_description":478,"tender_active":6,"tender_document":479,"tender_last_seen":409,"tender_first_seen":409,"tender_start_date":410,"tender_end_date":480,"tender_tariff":412,"tender_hours_week":412,"tender_description_html":481,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":442,"web_key":482,"Dynamics_id":483,"tender_overview":484,"tender_requirements":485,"tender_competences":486,"tender_team":487,"tender_interview":488,"tender_number_of_professionals":421,"tender_other_information":422,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":489,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":62,"tender_max_hours":62,"tender_description_tk":490,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":154},{"latitude":457,"longitude":458,"tender_buying_organization":459,"company_address":460,"company_name_google":459,"postcode":461,"province":359,"place_id_google":459,"avatar":462,"exclusive":7,"summary":463,"description":464,"meta_description":465,"publish":6,"company_display_name":459},"52.167044","4.471913","Hogeschool Leiden","Zernikedreef 11, 2333 CK Leiden, Nederland","2333 CK","blob_D2XA23IXTVRMJUWMOBIDJO3HOZQQ11YX.","Dynamisch freelancen bij Hogeschool Leiden! Ontdek veelzijdige opdrachten in het hart van de stad. Werk flexibel en draag bij aan innovatief onderwijs in een gemeente die bekend staat om haar culturele rijkdom. Ervaar het verschil van werken bij Hogeschool Leiden","\u003Cp>Met ons hoger beroepsonderwijs willen wij onze studenten uitdagen om het beste uit zichzelf te halen en zich maximaal te ontplooien. Dit doen we vanzelfsprekend niet alleen: studenten leren van én met ons, en natuurlijk ook van en met elkaar. Daarnaast werken wij intensief samen met de beroepspraktijk. Wij leiden onze studenten op tot professionals voor vandaag én morgen. De maatschappij vraagt immers om mensen die een leven lang blijven leren, ondernemend zijn en innovatief denken. De kwaliteit van ons onderwijs staat voorop en dat betekent dat we in onze opleidingen ook aandacht besteden aan persoonsvorming en socialisatie.\u003C/p>\u003Cp>Hogeschool Leiden, gevestigd in de bruisende stad Leiden, biedt een unieke werkomgeving voor zzp'ers en freelancers die streven naar professionele groei in het onderwijslandschap. Als instelling staat Hogeschool Leiden bekend om haar vooruitstrevende visie op onderwijs en haar sterke betrokkenheid bij de gemeenschap.\u003C/p>\u003Cp>De campus van Hogeschool Leiden ademt een sfeer van samenwerking en innovatie. Het moderne onderwijsconcept stimuleert actieve participatie en praktijkgericht leren. Zzp'ers vinden hier een dynamische omgeving waarin ze hun expertise kunnen inzetten om studenten te inspireren en te begeleiden. De flexibiliteit van freelancen komt volledig tot zijn recht binnen de diverse onderwijsprogramma's en projecten.\u003C/p>\u003Cp>Wat Hogeschool Leiden onderscheidt, is de sterke nadruk op diversiteit en inclusiviteit. Als freelancer draag je bij aan een leeromgeving die studenten voorbereidt op een mondiale samenleving. De hogeschool investeert actief in het creëren van een inclusieve cultuur, waar verschillende perspectieven en achtergronden worden gewaardeerd. Dit maakt het werken bij Hogeschool Leiden niet alleen een professionele, maar ook een persoonlijke verrijking.\u003C/p>\u003Cp>Een ander kenmerk is de nauwe band met het werkveld. Hogeschool Leiden streeft ernaar om onderwijs te bieden dat aansluit bij de actuele behoeften van de arbeidsmarkt. Als zzp'er ben je betrokken bij projecten en onderwijsprogramma's die direct inspelen op de trends en ontwikkelingen in het werkveld. Dit biedt niet alleen een stimulerende werkomgeving, maar vergroot ook de relevantie van het onderwijs.\u003C/p>\u003Cp>In het hart van een historische stad en met een focus op de toekomst, biedt Hogeschool Leiden een unieke ervaring voor freelancers die hun vaardigheden willen inzetten voor vernieuwend onderwijs.\u003C/p>","Ontdek freelancen bij Hogeschool Leiden! Flexibele opdrachten, innovatieve projecten en een gemeenschap wachten op zzp'ers. Start jouw opdracht vandaag nog!",{},[468],{"tender_category_obj":469,"id":470},{"id":154,"type":397},649,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Hogeschool-Leiden/Adviseur-installatie-en-laboratoriumtechniek/97b6f757-e475-4e95-9b8d-0e5223da5e25",[],"mercell_hogeschool_leiden.py_25HL162187","Adviseur installatie- en laboratoriumtechniek","2025-08-18 09:00:00","mercell_hogeschool_leiden.py","https://s2c.mercell.com/tender/162187/supplier","Hogeschool Leiden is op zoek naar een adviseur installatie- en laboratoriumtechniek die kan ondersteunen bij het project herinrichting laboratorium onderwijsruimten B3.064/054 en bijbehorende ruimten van de Faculteit Science & Technology, opleiding Chemie. Deze (laboratorium)ruimten van in totaal 478 m2 zijn de laatste 25 jaar intensief gebruikt en zijn aan vervanging toe. De opdracht start op 4 september 2025 en heeft een doorlooptijd van ca. 4 weken. Voor de verdere beschrijving van de opdracht verwijzen wij u naar het profiel.","25HL162187_privacy-statement-hl-andere-betrokkenen.pdf 25HL162187_Protocol_veiligheid_visitatie_hogeschool_leiden.pdf 25HL162187_ovo_niet_onderwijs_geen_gezag_2025.pdf 25HL162187_Model_Opdrachtovereenkomst_detachering_2023.pdf 25HL162187_Reglement_omgang_met_ICT-voorzieningen_en_persoonsgegevens_door_medewerkers_202405.pdf 25HL162187_Richtlijn_integriteit_Hogeschool_Leiden.pdf 25HL162187_DAS_profiel_inhuur_adviseur_installatie-_en_laboratoriumtechniek.pdf","2025-10-01","\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Hogeschool Leiden is op zoek naar een adviseur installatie- en laboratoriumtechniek die kan ondersteunen bij het project herinrichting laboratorium onderwijsruimten B3.064/054 en bijbehorende ruimten van de Faculteit Science & Technology, opleiding Chemie. Deze (laboratorium)ruimten van in totaal 478 m2 zijn de laatste 25 jaar intensief gebruikt en zijn aan vervanging toe.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>De opdracht start op 4 september 2025 en heeft een doorlooptijd van ca. 4 weken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Voor de verdere beschrijving van de opdracht verwijzen wij u naar het profiel. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>","97b6f757-e475-4e95-9b8d-0e5223da5e25","731f3e63-b360-f011-bec2-7c1e521236d6","\u003Cp>Wij zoeken per september 2025 een adviseur installatie- en laboratoriumtechniek. Als adviseur ben\u003Cbr>je projectlid van het project ‘herinrichting laboratorium onderwijsruimten B3.064/054 en\u003Cbr>bijbehorende ruimten’ van de Faculteit Science & Technology, opleiding Chemie. Deze\u003Cbr>(laboratorium)ruimten van in totaal 478 m2 zijn de laatste 25 jaar intensief gebruikt en zijn aan\u003Cbr>vervanging toe.\u003C/p>\u003Cp>Je neemt deel aan de werkgroepen en initieert zelf kennissessies om input bij de gebruiker op te\u003Cbr>halen inzake het programma van eisen. Je brengt hier als deskundige jouw advies over het\u003Cbr>functioneel en technisch specificeren van ons laboratoria-huisvestingsvraagstuk. Duurzaamheid,\u003Cbr>modernisatie, onderhoud en energiezuinigheid zijn onderdeel van dit advies. Je speelt in\u003Cbr>samenwerking met de projectleider een centrale rol in de inhoudelijke afstemming met de\u003Cbr>labgebruikers en andere stakeholders.\u003C/p>\u003Cp>Binnen de afdeling Huisvesting & Technisch Beheer werk je nauw samen met de projectleider, de\u003Cbr>inhoudsdeskundige techniek en diverse directe collega’s binnen de dienst Facilitair Bedrijf &\u003Cbr>Huisvesting.\u003C/p>\u003Ch3>Taken en verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cp>Wij verwachten van jou het volgende;\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Deelname aan de werkgroepen en andere projectvergaderingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Optimaliseren van de werkprocessen van de betroffen labruimten in de vorm van een\u003Cbr>haalbaarheidsonderzoek;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Installatietechnisch advies onder andere op het gebied van laboratoria;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ontwerpproces (inclusief opstellen indelings- en bestektekeningen laboratoria en\u003Cbr>bijbehorende ruimten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van een Programma van eisen (PvE) gericht op installatietechniek en laboratoria\u003Cbr>inrichtingsaspecten (waarin de huidige wet- en regelgeving op dit gebied is verwerkt);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Afstemming over de bouwkundige elementen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kostenraming voor realisatie in 2026;\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Vaardigheden:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Weet het overzicht te houden, prioriteiten te stellen en de tijd goed in te delen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Proactief en zelfstandig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig en oog voor alle belangen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Resultaat-, service- en oplossingsgericht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een enthousiast projectlid\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis van en ervaring met:\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>HBO werk- en denkniveau in installatietechniek of vergelijkbaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 3 jaar recente ervaring op werktuigbouwkundig en/of elektrotechnisch gebied ;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met renovatieprojecten met laboratoria is een pre;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met huisvestingsvraagstukken, functioneel en technisch specificeren (PvE) en het\u003Cbr>opstellen van kostenramingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en huidige wet- en regelgeving op het gebied\u003Cbr>van installatietechniek en laboratoria.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cem>Wensen\u003C/em>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Niet bekend\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cem>Competenties\u003C/em>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Niet bekend\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Hogeschool Leiden is een multisectoriële hogeschool in het hart van de Randstad. De hogeschool heeft\u003Cbr>ongeveer 12.500 studenten en 1.480 medewerkers. Het onderwijs wordt verzorgd binnen vijf\u003Cbr>faculteiten met een eigen identiteit, die samenhangt met het karakter van de opleidingen en de\u003Cbr>verschillende beroepen en werkvelden waarvoor de studenten worden opgeleid. Onze maatschappelijke\u003Cbr>opdracht is goed beroepsonderwijs te verzorgen en gekwalificeerde professionals op te leiden die\u003Cbr>beschikken over een kritische houding en in staat zijn te functioneren in een veranderende\u003Cbr>beroepspraktijk. Naast kwalificatie voor de beroepspraktijk maken persoonsvorming, socialisatie,\u003Cbr>internationalisering en het ontwikkelen van maatschappelijke verantwoordelijkheid deel uit van onze\u003Cbr>opleidingen. Het leren van de student staat daarbij altijd centraal.\u003C/p>\u003Ch3>Facilitair Bedrijf & Huisvesting\u003C/h3>\u003Cp>Binnen het Facilitair Bedrijf & Huisvesting ben je werkzaam bij de afdeling Huisvesting & Technisch\u003Cbr>Beheer. Het Facilitair Bedrijf & Huisvesting is gepositioneerd als ondersteunende dienst die aansluit\u003Cbr>bij het primaire proces. Er werken 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden van het\u003Cbr>Facilitair Bedrijf & Huisvesting zijn: Huisvesting & Technisch Beheer, Inkoop, Schoonmaak, Catering,\u003Cbr>Beveiliging, Conciërge, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Duurzaamheid, Servicedesk en\u003Cbr>Evenementen\u003C/p>","\u003Cp>26 augustus (op locatie Hogeschool Leiden)\u003C/p>",95,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Wij zoeken per september 2025 een adviseur installatie- en laboratoriumtechniek. Als adviseur ben\u003Cbr>je projectlid van het project ‘herinrichting laboratorium onderwijsruimten B3.064/054 en\u003Cbr>bijbehorende ruimten’ van de Faculteit Science & Technology, opleiding Chemie. Deze\u003Cbr>(laboratorium)ruimten van in totaal 478 m2 zijn de laatste 25 jaar intensief gebruikt en zijn aan\u003Cbr>vervanging toe.\u003C/p>\u003Cp>Je neemt deel aan de werkgroepen en initieert zelf kennissessies om input bij de gebruiker op te\u003Cbr>halen inzake het programma van eisen. Je brengt hier als deskundige jouw advies over het\u003Cbr>functioneel en technisch specificeren van ons laboratoria-huisvestingsvraagstuk. Duurzaamheid,\u003Cbr>modernisatie, onderhoud en energiezuinigheid zijn onderdeel van dit advies. Je speelt in\u003Cbr>samenwerking met de projectleider een centrale rol in de inhoudelijke afstemming met de\u003Cbr>labgebruikers en andere stakeholders.\u003C/p>\u003Cp>Binnen de afdeling Huisvesting & Technisch Beheer werk je nauw samen met de projectleider, de\u003Cbr>inhoudsdeskundige techniek en diverse directe collega’s binnen de dienst Facilitair Bedrijf &\u003Cbr>Huisvesting.\u003C/p>\u003Ch3>Taken en verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cp>Wij verwachten van jou het volgende;\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Deelname aan de werkgroepen en andere projectvergaderingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Optimaliseren van de werkprocessen van de betroffen labruimten in de vorm van een\u003Cbr>haalbaarheidsonderzoek;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Installatietechnisch advies onder andere op het gebied van laboratoria;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ontwerpproces (inclusief opstellen indelings- en bestektekeningen laboratoria en\u003Cbr>bijbehorende ruimten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van een Programma van eisen (PvE) gericht op installatietechniek en laboratoria\u003Cbr>inrichtingsaspecten (waarin de huidige wet- en regelgeving op dit gebied is verwerkt);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Afstemming over de bouwkundige elementen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kostenraming voor realisatie in 2026;\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Vaardigheden:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Weet het overzicht te houden, prioriteiten te stellen en de tijd goed in te delen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Proactief en zelfstandig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig en oog voor alle belangen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Resultaat-, service- en oplossingsgericht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een enthousiast projectlid\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare kennis van en ervaring met:\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>HBO werk- en denkniveau in installatietechniek of vergelijkbaar;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 3 jaar recente ervaring op werktuigbouwkundig en/of elektrotechnisch gebied ;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met renovatieprojecten met laboratoria is een pre;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met huisvestingsvraagstukken, functioneel en technisch specificeren (PvE) en het\u003Cbr>opstellen van kostenramingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en huidige wet- en regelgeving op het gebied\u003Cbr>van installatietechniek en laboratoria.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cem>Wensen\u003C/em>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Niet bekend\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cem>Competenties\u003C/em>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Niet bekend\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Hogeschool Leiden is een multisectoriële hogeschool in het hart van de Randstad. De hogeschool heeft\u003Cbr>ongeveer 12.500 studenten en 1.480 medewerkers. Het onderwijs wordt verzorgd binnen vijf\u003Cbr>faculteiten met een eigen identiteit, die samenhangt met het karakter van de opleidingen en de\u003Cbr>verschillende beroepen en werkvelden waarvoor de studenten worden opgeleid. Onze maatschappelijke\u003Cbr>opdracht is goed beroepsonderwijs te verzorgen en gekwalificeerde professionals op te leiden die\u003Cbr>beschikken over een kritische houding en in staat zijn te functioneren in een veranderende\u003Cbr>beroepspraktijk. Naast kwalificatie voor de beroepspraktijk maken persoonsvorming, socialisatie,\u003Cbr>internationalisering en het ontwikkelen van maatschappelijke verantwoordelijkheid deel uit van onze\u003Cbr>opleidingen. Het leren van de student staat daarbij altijd centraal.\u003C/p>\u003Ch3>Facilitair Bedrijf & Huisvesting\u003C/h3>\u003Cp>Binnen het Facilitair Bedrijf & Huisvesting ben je werkzaam bij de afdeling Huisvesting & Technisch\u003Cbr>Beheer. Het Facilitair Bedrijf & Huisvesting is gepositioneerd als ondersteunende dienst die aansluit\u003Cbr>bij het primaire proces. Er werken 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden van het\u003Cbr>Facilitair Bedrijf & Huisvesting zijn: Huisvesting & Technisch Beheer, Inkoop, Schoonmaak, Catering,\u003Cbr>Beveiliging, Conciërge, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Duurzaamheid, Servicedesk en\u003Cbr>Evenementen\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>26 augustus (op locatie Hogeschool Leiden)\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>",{"single":7,"limit":113,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":492,"filters":493,"order_by":507},{},{"and_filters":494,"or_filters":506,"or_disjunction":12},[495],{"filters":496},[497,502],{"field_name":498,"value":499,"operator":501},"publish",[500],"0","neq",{"field_name":503,"value":504,"operator":505},"tender_id",[365],"==",[],[508],{"field":509,"direction":510},"tender_first_seen","desc",[512,516,519,524,526],{"field_name":513,"value":514,"operator":501},"tender_source",[515],"negometrix",{"field_name":513,"value":517,"operator":501},[518],"negometrix_login",{"field_name":520,"value":521,"operator":523},"tender_date",[522],"2025-07-15 10:00:00",">=",{"field_name":498,"value":525,"operator":501},[500],{"field_name":527,"value":528,"operator":501},"oim_vacancy",[529],"true",{"active_vacancies":531,"vacancies_by_province":532,"vacancies_by_category":533},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[535,537,539,541,543,545,547,549,551,553,555,557,559,561,563,565],{"name":536,"code":229},"Beleid",{"name":538,"code":53},"Civiele Techniek",{"name":540,"code":42},"Communicatie",{"name":542,"code":270},"Financieel",{"name":544,"code":274},"ICT",{"name":546,"code":62},"Informatiemanagement",{"name":548,"code":104},"Inkoop",{"name":550,"code":124},"Juridisch",{"name":552,"code":256},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":554,"code":137},"Organisatie en Personeel",{"name":556,"code":145},"Project- en Programmamanagement",{"name":558,"code":175},"Ruimtelijke Ordening",{"name":560,"code":249},"Sociaal Domein",{"name":562,"code":199},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":564,"code":113},"Vergunning en Handhaving",{"name":397,"code":154},{"loading":7,"favourites":567},[]]