Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel applicatiebeheerder

Omgevingsdienst Rivierenland

J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 32-36 uren Gelderland

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

32-36 uren

Publicatiedatum:

17 jul 2024

Opdracht omschrijving
Binnen de Omgevingsdienst Rivierenland zoeken wij een functioneel applicatiebeheerder op basis van een Detavast constructie. Als applicatiebeheerder speel jij, samen met je collega's, een belangrijke rol in onze organisatie. Jij bent samen met je collega's verantwoordelijk voor de optimale werking van onze systemen.

Jij bent er verantwoordelijk voor dat ons zaaksysteem goed werkt en jij bent het aanspreekpunt voor de kerngebruikers. Je vertaalt de vragen en behoeften vanuit de organisatie naar de inrichting van het systeem, zodat jouw collega’s hun werk goed en op tijd kunnen uitvoeren voor de inwoners en ondernemers in regio Rivierenland. Zo zorg jij er samen met jouw collega’s voor dat hun leefomgeving fijn, veilig en duurzaam is.

Verantwoordelijkheden
Je belangrijkste werkzaamheden:

Jouw werk is afwisselend. Je belangrijkste taken bestaan uit het beheren en verbeteren van ons VTH-systeem OpenWave.
Hiervoor schrijf je query’s (in SQL), test je nieuwe versies en verzorg je het gebruiksbeheer. Omdat je midden in de organisatie staat heb je een goed beeld van de werkprocessen en weet jij de juiste lijntjes te leggen. Je onderhoudt contact met hoofdgebruikers van alle afdelingen. Je vertaalt de vragen en behoeften naar de inrichting van het systeem OpenWave, zodat taken efficiënt en tijdig kunnen worden uitgevoerd. Je hebt contact met de leverancier om wensen en verbeterpunten door te spreken.

Op een typische dag maak je een vertaalslag van grote ontwikkelingen binnen de organisatie (nieuwe wetgeving, gewijzigde klantwensen, nieuwe werkprocessen, etc.) naar de werking van ons VTH-systeem. Daarnaast help je collega’s die problemen hebben, rapportages nodig hebben of een fout vinden in een briefsjabloon.

Naast het VTH-systeem hou je je samen met je directe collega's ook bezig met het beheer van andere applicaties.
Daarnaast gaan we verder aan de slag met datagedreven werken. Vanzelfsprekend hebben onze applicatiebeheerders daar een grote rol in. Van jou verwachten we dat je hier met enthousiasme aan bijdraagt.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 1 september 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 maanden. Indien de kandidaat naar tevredenheid functioneert willen wij de mogelijkheid hebben om de kandidaat kosteloos over te nemen. Een kostelose overname kan een keuze mogelijkheid zijn vanuit de Omgevingsdienst tussen de 1200- 1800 declarabele uren. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden inzet jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CPI.

  • HBO- werk en denkniveau.

  • Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met de minimale verkeringswaarde die overeenkomt met de totale opdrachtwaarde (zie: https://www.odrivierenland.nl/wp-content/uploads/sites/7/2022/11/Overzicht-minimale-verzekeringswaarde.pdf)

  • Een kostelose overname kan een keuze mogelijkheid zijn vanuit de Omgevingsdienst tussen de 1200- 1800 declarabele uren. U gaat akkoord met de urenrange voor een kosteloze overname tussen de 1200 en 1800 declarabele uren.

Wensen

  • Kandidaat heeft affiniteit met het ICT-vakgebied (40%)

  • Ervaring met het beheren van applicaties (40%)

  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met de programmeertaal SQL of is dit bereid dit snel eigen te maken (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.