Logo van Omgevingsdienst Haaglanden
Logo van Omgevingsdienst Haaglanden

P&O-adviseur

Omgevingsdienst Haaglanden

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

8 okt 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een allround P adviseur die wegens piekdrukte het cluster P&O zo spoedig mogelijk kan ondersteunen in de dagelijkse en projectwerkzaamheden. Het gaat hier om reguliere taken en het ondersteunen in lopende en nieuw op te starten projecten.

Globaal kan gesteld worden dat de P-adviseur:

  • Is het aanspreekpunt voor alle P&O medewerkers binnen de ODH;

  • Is de gesprekspartner van het management over personeels- en organisatievraagstukken;

  • Behandelt (complexe) personele dossiers en zorgt in samenspraak met het management en juridisch adviseur voor eventuele besluitvorming;

  • Adviseert op de terreinen personeelsplanning, beoordeling, beloning, opleiden/ontwikkelen, werving en selectie;

  • Brengt nieuwe regelgeving en afspraken onder de aandacht van het management en adviseert bij de implementatie;

  • Adviseert op het gebied van procesmanagement, kwaliteitszorg, risicomanagement en organisatieontwikkeling;

  • Neemt deel aan projecten en verzorgt desgevraagd de projectplanning, vastlegging, opvolging en controle van het project.

Eisen

  • De kandidaat is geen ZZP'er.

  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als P&O adviseur.

  • Het cv van de kandidaat toont ervaring aan met:

    • werving en selectie;

    • (complexe) verzuim casuïstiek en uitgebreide kennis van wet verbetering poortwachter;

    • adviesvaardigheden (aan management en medewerker).

  • Kandidaat is minimaal 32 uur beschikbaar.

  • Kandidaat is bereid om minimaal 2 dagen op locatie aanwezig te zijn.

  • Kennis van Microsoft applicaties als Teams, Word en Excel.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat is bekend met de cao sgo of cao gemeenten.
  • Kandidaat is bekend met AFAS Profit en Insite.
  • Bij voorkeur heeft kandidaat (uitgebreide) kennis van ons personeelssysteem AFAS Profit en Insite.

Organisatie en team

Klant: Omgevingsdienst Haaglanden

Business unit: Bedrijfsvoering

Afdeling: BV Bedrijfsvoering

Segment: Personeels Zaken (PZ) | Personeel & Organisatie (P&O)

Gespreksinformatie

Selectiegesprekken data en/of info: Indien er geschikte info.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht die de volgende componenten bevat: personalia van de kandidaat, de meest relevante werkervaring van de kandidaat in chronologische volgorde, informatie over opleidingen (bij afgerond dit graag vermelden), relevante behaalde certificaten en vaardigheden relevant voor de functie. Deze dient in het Nederlands geschreven te zijn en in een Word of pdf-format te worden aangeleverd. Wij hanteren een cv-format van maximaal 3 pagina’s A4.

De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen niet (verder) in behandeling te nemen als er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.