Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

P&O-adviseur

Omgevingsdienst Haaglanden

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

8 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een allround P adviseur die wegens piekdrukte het cluster P&O zo spoedig mogelijk kan ondersteunen in de dagelijkse en projectwerkzaamheden. Het gaat hier om reguliere taken en het ondersteunen in lopende en nieuw op te starten projecten.

Werkzaamheden

Globaal kan gesteld worden dat de P-adviseur:

  • Is het aanspreekpunt voor alle P&O medewerkers binnen de ODH;
  • Is de gesprekspartner van het management over personeels- en organisatievraagstukken;
  • Behandelt (complexe) personele dossiers en zorgt in samenspraak met het management en juridisch adviseur voor eventuele besluitvorming;
  • Adviseert op de terreinen personeelsplanning, beoordeling, beloning, opleiden/ontwikkelen, werving en selectie;
  • Brengt nieuwe regelgeving en afspraken onder de aandacht van het management en adviseert bij de implementatie;
  • Adviseert op het gebied van procesmanagement, kwaliteitszorg, risicomanagement en organisatieontwikkeling;
  • Neemt deel aan projecten en verzorgt desgevraagd de projectplanning, vastlegging, opvolging en controle van het project.

Eisen

  • De kandidaat is geen ZZP'er.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als P&O adviseur.
  • Het cv van de kandidaat toont ervaring aan met: werving en selectie, (complexe) verzuim casuïstiek en uitgebreide kennis van wet verbetering poortwachter en adviesvaardigheden (aan management en medewerker).
  • Kandidaat is minimaal 32 uur beschikbaar.
  • Kandidaat is bereid om minimaal 2 dagen op locatie aanwezig te zijn.
  • Kennis van Microsoft applicaties als Teams, Word en Excel.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat is bekend met de cao sgo of cao gemeenten.
  • Kandidaat is bekend met AFAS Profit en Insite.
  • Bij voorkeur heeft kandidaat (uitgebreide) kennis van ons personeelssysteem AFAS Profit en Insite.

Organisatie en team

Klant: Omgevingsdienst Haaglanden

Business unit: Bedrijfsvoering

Afdeling: BV Bedrijfsvoering

Segment: Personeels Zaken (PZ) | Personeel & Organisatie (P&O)

Gespreksinformatie

Selectiegesprekken data en/of info: Indien er geschikte info.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Gewenste contractvorm: Detachering

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur