Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Recordsmanager

Omgevingsdienst Brabant Noord

Victorialaan 1 Toren, D, 5213 JG 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
80 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

19 nov 2021

De Omgevingsdienst Brabant Noord draagt met kwalitatief hoogwaardige uitvoering van VTH-taken en het adviseren van het openbaar bestuur bij aan een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving voor burger en bedrijven in Brabant Noord.


De ODBN is voor het team Informatiemanagement op zoek naar een Recordsmanager.

Wat ga je bij ons doen?

Als Recordsmanager ga je het informatie- en archiefbeheer, waaronder het zaakgericht werken en het document management systeem (DMS=DECOS/JOIN) succesvol doorontwikkelen en implementeren in de organisatie. Je werkt daarbij nauw samen met de collega’s binnen het cluster DIV (onderdeel van Informatiemanagement) en team Zaakadministratie. Je bent klankbord voor de functioneel beheerders van o.a. JOIN. Samen met je collega’s analyseer je de bedrijfsprocessen en doe je proactief voorstellen voor een efficiëntere en effectievere inrichting. Je anticipeert daarbij op de technologische ontwikkelingen en aankomende wet- en regelgeving.


De belangrijkste taken op een rijtje:

  • Het formuleren en uitdragen van een visie op informatiebeheer, in het bijzonder op digitaal en zaakgericht werken en archiefbeheer;
  • Het (mede) ontwerpen en (her)inrichten van proces- en gegevensstromen;
  • Kaders stellen en werkafspraken formuleren en deze uitdragen (draagvlak creëren) binnen de organisatie;
  • Inspelen op nieuwe ontwikkelingen en deze vertalen naar beleid en projecten voor de ODBN. In het bijzonder de aansluiting op het Digitale Stelsel Omgevingswet;
  • Projecten leiden ten aanzien van de doorontwikkeling van zaakgericht werken en informatievoorziening in zijn algemeenheid.

Kandidaatomschrijving

Je bent iemand die snel een visie ontwikkelt op informatiebeheer en deze vertaalt naar praktische plannen. Je speelt hierbij in op nieuwe gedachtenlijnen en technologische ontwikkelingen, zonder de bestaande en aankomende wet- en regelgeving uit het oog te verliezen. Je bekijkt en organiseert het informatiebeheer niet alleen op het niveau van afzonderlijke applicaties, maar ook op het niveau van de gehele organisatie en zelfs ketens.

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op hbo-niveau;
  • Bij voorkeur heb je SOD-II of een vergelijkbare opleiding gevolgd;
  • Je hebt ervaring in het Zaakgericht werken en kennis van DECOS/JOIN als DMS;
  • Je bent een stevige gesprekspartner die beschikt over goede adviesvaardigheden en helder communiceert;
  • Jouw visie en adviezen zet je doortastend om in toepasbare SMART geformuleerde activiteiten passend bij zowel de wensen van de afdelingen én de informatiearchitectuur;
  • Je bent in staat om complexere projecten op informatiekundig vlak te leiden.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats via Teams en worden in overleg ingepland.

Toelichting op rooster

32-36 uur beschikbaar

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.