Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

DIV Medewerker

Dampten 2, 1624 NR Hoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 18 tot 24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

18 tot 24

Publicatiedatum:

7 dec 2024

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collega’s aan de opstelling van adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen. 

Het vakgebied milieu, klimaat en natuur is volop in beweging en in de actualiteit. Werken bij de OD NHN staat dan ook garant voor uitdaging en dynamiek. En dat in een open en informele werksfeer waarin van elkaar leren voorop staat: samen gaan we voor het beste resultaat. Dat maakt dat onze medewerkers de collegialiteit bij de OD NHN als zeer hoog waarderen.

OD NHN omarmt Het Nieuwe Werken (HNW) waarbij je de ruimte krijgt de taken naar eigen inzicht uit te voeren, en deels ook op een andere plek te werken. Flexibel en zelfstandig. Op die manier kun je werk en privé goed in balans brengen. Onze werkzaamheden omvatten uiteenlopende terreinen (milieu, duurzaamheid en natuur), en dat zorgt voor talloze mogelijkheden om je bij ons te ontplooien.

Wij zijn gevestigd in een modern en goed bereikbaar kantoor, vlakbij het station, uitvalswegen en het centrum van Hoorn.

Opdrachtomschrijving:
De OD NHN voert archiefbeheer uit op het taakarchief wat zij onder zich heeft van de zestien gemeenten en provincie Noord-Holland. Zij heeft daarbij te maken met 3 archiefdiensten en 2 selectielijsten (de VNG en de Provisa). Dit archiefbeheer wordt uitgevoerd in het VTH-/zaaksysteem Open Wave gekoppeld aan het document management systeem Alfresco.

Voor het vastleggen en metadateren van inkomende en uitgaande (digitale) documenten binnen dit archief zijn wij op zoek naar een DIV-medewerker. Daarnaast voert deze DIV-medewerker kwaliteitschecks uit binnen Open Wave of afgesloten zaken compleet zijn/ een correct zaaktype hebben/ correct zijn afgesloten.

Het takenpakket zal bestaan uit:
- Scannen, registratie inkomende en uitgaande (digitale) documenten via Kofax KTA;
- Meewerken aan het opzetten kwaliteitssysteem voor DIV;
- Kwaliteitschecks uitvoeren binnen Open Wave of zaken volledig en correct zijn afgesloten;
- Overzichten aandragen aan informatiebeheerders DIV met optimalisatiepunten kwaliteit.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
2. Aantoonbare inhoudelijke kennis van archief- en informatiebeheer. Deze kennis is opgedaan door werkervaring en scholing zoals SOD I, LARM, LRM (licht je antwoord duidelijk toe);
3. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau (10 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaaksystemen en DMS systemen (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als DIV medewerker (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van kwaliteitschecks (licht je antwoord duidelijk toe in het cv) (20 punten).
8. Een maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee externe partij (10 punten).

Competenties
- Collegiaal en samenwerkend;
- Onderzoekend, initiatiefrijk;
- Onafhankelijk, analytisch, focus op het grote geheel;
- Flexibel;
- Planmatig;
- Resultaat- en oplossingsgericht.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 18 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 17 december bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.