Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Processen

Noaberkracht Dinkelland Tubbergen

Koggelsteeg 1, 7631 AJ Ootmarsum, Nederland

Sluit over 17 dagen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 nov 2027

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Als adviseur Processen ga je deel uitmaken van het team Processen. Dit team bestaat uit tien medewerkers. Samen zorgen wij ervoor dat de processen van Noaberkracht op de juiste manier verlopen en dat de applicaties die we gebruiken, goed werken. De collegas binnen dit team zijn echte aanpakkers en houden ervan om hun armen uit de mouwen te steken.

Als adviseur Processen initieer, ontwikkel en implementeer je de wensen, ideeen en veranderingen op het gebied van (geautomatiseerde) informatievoorziening. Jij bent een kei in het ontwerpen van processen. Het coordineren van opdrachten gaat je gemakkelijk af. Collegas kloppen regelmatig aan met informatie vraagstukken, deze weet jij met de betrokken collegas integraal te vertalen naar de inrichting van processen. Heb je een vraag, of wil je even sparren over de inhoud van je werk? Dat kan natuurlijk met je gezellige teamgenoten maar ook met andere collegas binnen Noaberkracht.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van bedrijfskunde of informatica;
  • Aantoonbare kennis van procesmanagementmethodieken Lean en/of Agile;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur binnen een overheidsinstelling;

Wensen en competenties

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal wo master niveau (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur binnen een gemeente (40 punten);
  • Aantoonbare kennis van technologische ontwikkelingen zoals datagedreven werken en AI (benoem duidelijk een voorbeeld in het cv) (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met procestool Engage (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem (10 punten);
  • Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiele duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (10 punten).

Competenties

  • Resultaatgerichtheid en een sterke drang tot continu verbeteren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Vermogen om mensen te verbinden, met inlevingsvermogen en een echte teamspeler mentaliteit.
  • Vermogen om snel tot de kern te komen en overzicht te creeren.
  • Analytisch en kwaliteitsgericht denken.

Organisatie en team

Je gaat aan de slag bij Noaberkracht, de ambtelijke samenwerking van de gemeenten Dinkelland en Tubbergen. Hier werk je in een hecht en betrokken team, waar samenwerking en service centraal staan. Samen zorgen we ervoor dat inwoners snel en vriendelijk geholpen worden bij belangrijke levensgebeurtenissen. Een werkomgeving waarin professionaliteit en een goede sfeer hand in hand gaan!

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Noaberkracht Dinkelland Tubbergen mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Noaberkracht Dinkelland Tubbergen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Noaberkracht Dinkelland Tubbergen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Overige informatie

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen nvt Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 8 oktober 2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 10 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij de externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 14 oktober 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur