thumbnail
thumbnail

Adviseur Vergunningen

Nijkerk

Kolkstraat 27, 3861 AK Nijkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€85
32 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

8 feb 2024

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Je beoordeelt complexe aanvragen evenementen in lijn met o.a. de wetgeving en het recent vastgestelde Evenementenbeleid. Bij de beoordeling weet je de relatie te leggen met de risico’s op het gebied van openbare orde en veiligheid, crowd management en -control als ook het ruimtelijk domein. Je werkt nauw samen met de vele betrokken partners en verantwoordelijk bent voor de coördinatie van het multidisciplinair overleg.  Je bent een zeer ervaren en zelfstandig werkend adviseur met veel kennis van het vakgebied vergunningverlening binnen de APV en Bijzondere wetten.

Je speelt een belangrijke rol bij de beleidsontwikkeling. Je zorgt voor procesbewaking en voert regie op de samenhang van maatregelen, instrumenten en flankerend beleid.

Voor aanvragers c.q. organisatoren van evenementen ben jij als casemanager het eerste aanspreekpunt. Bij de vergunningverlening rondom horeca exploitatie bewaak je het proces en ziet toe op de toetsing van voorschriften en eisen, zoals bijvoorbeeld de wet Bibob. Maatwerk en dienstverlening is voor jou bij al je werkzaamheden vanzelfsprekend.

Je bent inhoudelijk verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de vakinhoudelijke producten en afhandeltermijnen binnen het cluster Vergunningen. Met jouw kennis ben je ook een vraagbaak voor je collega’s. Door jouw relatiegerichte samenwerking met collega’s weet je hen te stimuleren in het zelfstandig oplossen van vraagstukken en problemen. Desondanks schuw je het ook niet om met hen het gesprek aan te gaan als afspraken niet worden nagekomen.

Als adviseur ben je gewend om bestuurlijk advies te geven aan de portefeuillehouders. Dit doe je op een proactieve en gedegen wijze, waarbij je zacht op de relatie en stevig op de inhoud bent. Bij je adviezen neem je jouw uitstekend ontwikkelde politiek/bestuurlijke sensitiviteit standaard mee.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 85,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werk en fee Flextender;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019)

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Adviseur Vergunningen in het vakgebied Evenementen, Horeca & Veiligheid bij een gemeentelijke organisatie; (40 punten)
4. Aantoonbare kennis en ervaring met aandachts- en risico evenementen; (B- en C-evenementen) (benoem minimaal 1 voorbeeld in het cv); (30 punten)
5. Aantoonbare werkervaring binnen een politiek/bestuurlijke sensitieve omgeving (benoem hier van minimaal 1 voorbeeld in het cv); (20 punten)
6. Flexibel inzetbaar en ook bereid in de avond en in het weekend te werken. (10 punten)

Competenties

  1. Integrale blik en in scenario’s denken

  2. Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden

  3. Daadkrachtig en besluitvaardig

  4. Proactief en resultaatgericht

  5. Een verbinder

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 20 februari 2024 van 13.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Adviseur Vergunningen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.