thumbnail
thumbnail

Administratief ondersteuner Contractbeheer

Nijkerk

Kolkstraat 27, 3861 AK Nijkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32-36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Gemeente Nijkerk heeft geen formeel contractbeheersysteem. Voor de aanbestedingen van Gemeente Nijkerk geldt dat deze worden vastgelegd in Djuma. Djuma is echter een zaaksysteem en geen contractbeheersysteem. Daarnaast worden aanbestedingstrajecten, inkoopdossiers en overeenkomsten niet consistent opgeslagen. Voor gemeente Nijkerk is het essentieel dat contractbeheer op een professionele wijze wordt geïmplementeerd. En dat de contracten geregistreerd worden in 1 contractbeheersysteem.

Gemeente Nijkerk zal dan ook de contracten in het contractbeheersysteem van ISPnext registeren. Er is capaciteit benodigd om alle contracten in de organisatie op te sporen en deze op de juiste manier in het nieuwe systeem te registeren.

Verantwoordelijkheden:

  • Opsporen van alle contracten binnen Gemeente Nijkerk, door middel van opvragen en doorvragen in de verschillende teams

  • Uitvoeren van relatiemanagement richting de teams mbt het opsporen van de contracten

  • Registreren van deze contracten in het nieuwe contractbeheersysteem

  • Meedenken over het contractbeheerproces

  • Ambassadeur voor het gebruik van het nieuwe contractbeheersysteem

Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019)
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor ;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare ervaring binnen de (lokale) overheid (40 punten);
4. Aantoonbare kennis en ervaring met / administratief systeem (25 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden (20 punten);
6. Een door de kandidaat geschreven beschrijving van relevante werkzaamheden met toelichting op  de behaalde resultaten (15 punten).

Competenties
Analytisch, zorgvuldig/secuur, doorzettingsvermogen, samenwerken, mondeling en schriftelijk taalvaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 16 april 2024, tussen 14:00 en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 15 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Administratief ondersteuner Contractbeheer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.