Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmedewerker grondverkoop

Gemeente Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

17 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Bedrijvenpark het Klooster langs de A27 is al meerdere jaren in ontwikkeling. De gemeente Nieuwegein verkoopt daar bedrijfsgrond. Momenteel vergt het entreegebied veel aandacht

Er is een tender gestart voor 2 kavels en voor een derde kavel in het entreegebied spelen er diverse juridische vraagstukken rondom het Didam arrest en zaken omtrent de vergunningverlening. Mogelijk zullen in het noorden van het gebied nog 4 kavels tegelijk verkocht gaan worden.

Het team EZ is op zoek naar iemand die de komende periode de tender voor het entreegebied compleet zal gaan begeleiden en de andere kavels tot concrete grondverkopen kan brengen. De lopende betaalde opties worden opgepakt door een medewerker uit het team EZ.

In deze opdracht begeleid je het proces van aankoop van gronden en vergunningverlening. Je schakelt met ondernemers, wint adviezen in bij partijen, brengt risico’s in beeld en zorgt voor de afhandeling. Hiervoor moet je meerdere processen naast elkaar managen. Je werkt voor kleine partijen maar ook voor multinationals. Het bewaken van juridische trajecten is belangrijk.

Taken zijn o.a.:

  • Publiceren van kavels;

  • Organiseren van inschrijvingen;

  • Vragen ondernemers (laten) behandelen;

  • Uitzetten beoordeling van plannen van ondernemers;

  • Organiseren van presentaties;

  • Opstellen collegevoorstellen.

De opdracht is zowel extern als intern gericht. Extern gaat het om het onderhandelen met partijen. Intern moeten alle neuzen de goede kant op zodat er een concreet bouwplan komt wat in procedure kan worden gebracht. En tot een concrete grondverkoop kan leiden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als Projectmedewerker.

Gunningscriteria (weging)
3. Aantoonbare werkervaring in grondverkoop op bedrijventerreinen (benoem tenminste 1 concreet voorbeeld op een aparte pagina in het cv.) (X punten);
4. Aantoonbare kennis van het bestuursrecht (X punten);
5. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met het Didam arrest (benoem duidelijk in het cv. waar deze kennis en/of werkervaring is opgedaan) (X punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het uitzetten van een Tender (X punten).

Competenties

  • Organiseren;

  • Plannen;

  • Initiatiefrijk;

  • Communicatief;

  • Inzicht in politieke context en ondernemersklimaat;

  • Snelle schakelaar.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 28 september 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 27 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.