thumbnail
thumbnail
Helpdeskmedewerker

Nieuwegein

Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein, Nederland

Financieel-administratief
Sluit over 2 dagen
€45
32 Utrecht

Publicatiedatum:

20-09-2022

Sluitingsdatum:

29-09-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Als helpdeskmedewerker ondersteun je gebruikers en los je ICT-incidenten en -problemen op. Deze problemen los je op via e-mail, telefoon, on-site maar ook door het leveren van remote support. De vragen die je krijgt van gebruikers zijn heel divers waardoor jouw dag nooit hetzelfde is.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Helpdeskmedewerker.

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Helpdeskmedewerker (25 punten);
4. Een maximum uurtarief van € 45,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (25 punten);  
5. Beschikbaar per uiterlijk 1 oktober 2022 (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur (20 punten).

Competenties

  • Klant- en servicegericht;

  • Stressbestendig;

  • Communicatief vaardig;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;

  • Beheersing van vaktechnische Engelse taal.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m donderdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 41 en zullen fysiek plaatsvinden. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in week 40 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Helpdeskmedewerker die deze organisatie zoekt?