Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Informatie analist

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95 20 Utrecht

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

30 jun 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

31 jan 2024

Omschrijving van de opdracht

Startdatum: 1 maart 2024
Einddatum: 30 juni 2024
Locatie: Utrecht
Uiterlijk aanbieden: maandag 5 februari 2024 09:00 uur
Selectiegesprekken: zo snel mogelijk
Maximum tarief*: €95,-
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.

Dit ga je doen
Voor een aantal van de projecten die NS uitvoert zoekt NS een informatie analist die de vertaalslag kunnen maken van de (nieuwe) HR processen naar techniek. Jouw doelstelling hierbij is om te ondersteunen bij het maken van deze nieuwe procesontwerpen en de brug naar techniek te maken door het opstellen van functioneel ontwerpen die vanuit de technische teams weer omgezet kunnen worden in maatwerk oplossingen. Je houdt tijdens deze bouw scherp in de gaten dat de requirements ook daadwerkelijk gebouwd worden conform specificaties (ondersteunen van de bouwtest en overdracht naar het testteam).

Jij, als informatie analist, gaat deel uitmaken van een projectteam dat bezig is om het Time Management in te richten conform NS eisen en die de transitie begeleidt van het oude systeem naar het nieuwe systeem. Samen zorgen jullie ervoor dat de NS organisatie klaar is voor het nieuwe systeem met bijbehorende producten.

Hier ga je werken
NS HR en IT werken samen om een nieuw systeem te introduceren voor de HR basis administratie en alle bijbehorende HR processen. De belangrijkste verandering op dit moment is de migratie van ons legacy systeem (SAP-HCM) naar een cloud oplossing (SAP Succesfactors).

Tijdens het project worden functionaliteiten/processen oude systeem overgezet naar onder andere SAP SuccessFactors. Dit is alleen mogelijk zodra het nieuwe systeem de betreffende functionaliteit ook ondersteunt. Echter, tijdens het project zullen er ook onderdelen niet passen in het nieuwe SuccessFactors platform. Zodra dit het geval is, zal gezocht moeten worden naar andere oplossingen zoals bijvoorbeeld maatwerk of het aankopen van een nieuwe passende oplossing.

Dit zijn de eisen
Opleiding, Kennis en Werkervaring

  • Afgeronde HBO / WO opleiding (of aantoonbare vergelijkbare ervaring / opleiding)

  • Minimaal 5 jaar ervaring in het functioneel begeleiden van HR IT implementatie trajecten

  • Ervaringen met het beschrijven van complexe interfaces

  • Inhoudelijke kennis van SAP HCM / SAP Payroll / SAP HCM Time management is een pre

  • Inhoudelijke kennis van SAP SuccessFactors Time Management (Time Off/Time Sheet/Time tracking)

  • Kennis en ervaring met Agile / Scrum projecten, maar kent ook de klassieke waterval / Prince II projectwerkwijze

  • Grote plus is een uitvoerige kennis van HR processen en HR IT systemen

Gedrag, Vaardigheden/ Competenties

  • Je bent accuraat en analytisch ingesteld

  • Je kan goed schakelen tussen enerzijds techniek en anderzijds functioneel

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bijt je graag vast in complexe vraagstukken

  • Je bent communicatief vaardig en gewend om op meerdere lagen in een organisatie te schakelen

  • Je hebt een hoge mate van zelfstandigheid

  • Agile werkwijze; onderdeel van het beheer Team, elke week een check-in met de opdrachtgever(s)

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.