Logo van Inhuurdesk
Logo van Inhuurdesk

Recruiter

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

17 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Functiebeschrijving

  • Je voert de regie over het werving- en selectieproces en zorgt dat alles soepel verloopt
  • Je adviseert als stevige en kritische sparringpartner teamleiders (16) en MT-leden (5) over hun vacatures en het recruitmentproces. Hierbij manage je verwachtingen en vind je slimme, praktische oplossingen
  • Je stelt samen met de vacaturehouder aansprekende en eigentijdse vacatureteksten op die goed aansluiten bij de te bereiken doelgroep(en)
  • Je onderhoudt contact met kandidaten en interne stakeholders om het proces vlot te laten verlopen
  • Je werkt samen met externe partijen, zoals campagnebureaus, om de werving te versterken
  • Je houdt overzicht over meerdere vacatures en processen tegelijk, zodat alles op rolletjes loopt
  • Je houdt de administratie bij in het ATS-systeem (HR-office)

Eisen

  • HBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding
  • Minimaal 5 jaar ervaring als recruiter

Wensen en competenties

Wensen

  • Bij voorkeur ervaring binnen gemeente of de overheid
  • Ervaring met het schrijven van vacatureteksten
  • Ervaring met het werken met externe partijen, zoals wervings- of campagnebureaus

Competenties

  • Talent om overzicht te houden en meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden
  • Durf om kritisch te zijn en een stevige sparringpartner te zijn voor interne en externe stakeholders.

Organisatie en team

Klantgegevens

Klant: (MP) Inhuurdesk
Business unit: Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Afdeling: Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Werklocatie: Doorn

Over het team

Je komt te werken in het leukste team van de gemeente Utrechtse Heuvelrug: het HR-Communicatie team, bestaande uit HR-adviseurs, een HR-strateeg, HR-medewerkers en team communicatie. In jouw rol werk je zelfstandig en draag je veel verantwoordelijkheid, maar je staat er nooit helemaal alleen voor. Je collega's zijn er altijd om mee te denken, te helpen of feedback te geven.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr