Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief-juridisch medewerker

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 8 dagen
Onbekend 36 Zuid-Holland

Begindatum:

3 nov 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 okt 2025
Taakomschrijving:
Voor onze afdeling zoeken wij een Woo-anonimiseerder/ administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond.
Je werkt 36 uur per week en vervult een veelzijdige rol waarin je verantwoordelijk bent voor:
 
  • Het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open overheid) – dit vormt het grootste deel van je functie.
 
  • Het verwerken en opwerken van diverse soorten informatie en data tot brondocumenten.
 
  • Budgetbeheer: controleren of werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken van gegevens en opstellen van overzichten
 
  • Algemene administratieve en ondersteunende taken binnen de afdeling.


Wie zoeken wij?
Wij zoeken een slimme en zelfstandige collega met:
 
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur HBO.
 
  • Ervaring in projectondersteuning en/of secretariaat.
 
  • Bij voorkeur kennis van gemeentelijke (financiële) processen.
 
  • Sterke vaardigheden in Excel, data-analyse en het anonimiseren van informatie.
 
  • Het vermogen om informatie uit systemen te verzamelen en te structureren.


Wat breng je mee?
Jij bent iemand die:
 
  • Zorg draagt voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid.
 
  • Klantgericht en servicegericht werkt.
 
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
 
  • Creatief en oplossingsgericht denkt: “hoe kan het wél?”
 
  • Zelfstandig werkt en goed kan plannen en organiseren.
 
  • Affiniteit heeft met automatisering en digitaal werken.
 
  • Resultaatgericht, proactief en analytisch is.
 
  • Flexibel is en integraal denkt en handelt.
 
  • Goed omgaat met conflictsituaties en toch klantvriendelijk blijft.
 
  • Initiatief toont, verantwoordelijkheid neemt en zich goed kan verplaatsen in anderen.
 
  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectie.

 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur