thumbnail
thumbnail

Senior Beheerder Verkeer & Mobiliteit

Montfoort

Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€105
20 tot 24 Utrecht

Begindatum:

13 jul 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

20 tot 24

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Organisatie onderdeel
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.

Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.

De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“

Omschrijving van de opdracht
Werkzaamheden, taken en rol

Als beheerder Verkeer & Mobiliteit draag je bij aan de verbetering van de bereikbaarheid, verkeersveiligheid en leefbaarheid van onze mooie gemeente. Je komt te werken in een breed georiënteerd team met verschillende expertises.

In deze veelzijdige functie houd je je bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Implementatie van beleid op het gebied van verkeer, vervoer en parkeren;

  • Aanspreekpunt voor de plaatsing van laadpalen;

  • Toetsing van aanvragen gehandicaptenparkeerplaatsen en advisering over de locatie daarvan;

  • Toetsing van aanvragen of initiatieven die betrekking hebben op (bouw)plannen en evenementen;

  • Adviseren bij reconstructies en nieuwbouw, inclusief deelname aan bewonersbijeenkomsten;

  • Het behandelen van verzoeken en vragen van bewoners, bedrijven en hulpdiensten;

  • Maken van kleinschalige verkeersontwerpen;

  • Opstellen van verkeersbesluiten en het behandelen van verzoeken om ontheffingen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met verkeer & mobiliteit binnen een overheidsinstantie;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Bereid om minimaal 2 dagen per week fysiek op kantoor te werken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Ervaring met het begeleiden van trainees/ junioren (geef dit duidelijk aan in het CV) (35 punten);
5. Een maximum uurtarief van €105,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (30 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met verkeer & mobiliteit binnen en overheidsinstelling (35 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Besluitvaardig;

  • Probleemoplossend vermogen (praktisch);

  • Goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden;

  • Politiek gevoelig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 juli 2024, van 09.00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp´er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Gemeente Montfoort faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Senior Beheerder Verkeer & Mobiliteit die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.