Data-analist

MBO Amersfoort

De Nieuwe Poort 21, 3812 PA Amersfoort, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€112 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

30 dec 2024

Organisatie
Bij MBO Amersfoort kunnen mbo studenten kiezen uit 140 praktijkopleidingen verdeeld over 14 scholen. We zijn een actieve en dynamische school die altijd in ontwikkeling is. We werken bijvoorbeeld samen met het bedrijfsleven en brancheorganisaties zodat studenten veel praktijkervaring opdoen. Sommige opleidingen hebben zelfs een eigen onderwijsbedrijf. Bij MBO Amersfoort leiden we met gedreven professionals studenten op tot zelfbewuste en waardevolle vakmensen.

Opdracht
Om meer inzicht en grip krijgen in welke factoren significant bijdragen aan het succes van onze studenten (studiesucces) voeren wij als MBO Amersfoort een correlatieonderzoek uit. Wij willen zicht hebben op welke factoren samenhang tonen met het jaarresultaat, het diplomaresultaat, het startersresultaat en de uitval.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal WO niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als data-analist bij voorkeur in het mbo;
3. Aantoonbare werkervaring met de statistische software SPSS;
4. Aantoonbare werkervaring met Power-BI;
5. Aantoonbare werkervaring met het vertalen van complexe data naar eenvoudig uit te leggen adviezen die aansluiten bij de doelgroep (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring binnen het MBO onderwijs (25 punten);
7. Minimaal 1 aantoonbaar data-onderzoek binnen het onderwijs, zoals een correlatie- of regressieonderzoek  (benoem dit duidelijk in het CV) (20 punten);
8. Minimaal 1 dashboard/rapportage ontworpen voor het onderwijs (30 punten);
9. Maximum uurtarief van € 112,00 excl. BTW inclusief fee externe partij en exclusief reiskosten woon-werkverkeer 0,28 ct/km (25 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Pro-actief;

  • Resultaatgericht;

  • Oplossingsgericht;

  • Communicatief;

  • Betrouwbaar.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Planning
De Teams gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 10 januari 2025 tussen 14.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 9 januari 2025 bericht.  Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.