Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van LUMC
Logo van LUMC

VDI Beheerder/ werkplekspecialist

LUMC

Albinusdreef 2, 2333 ZA Leiden, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

21 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Jouw functie

Als VDI Beheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheren, optimaliseren en door ontwikkelen van onze virtuele desktopomgeving (VDI). Je zorgt ervoor dat artsen, verpleegkundigen en andere medewerkers altijd en overal veilig kunnen werken met patiëntgegevens via onze digitale werkplek.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

- Beheren, monitoren en optimaliseren van de VDI-omgeving (Omnissa Horizon);
- Het afhandelen van calls meldingen binnen TOPdesk.
- Doorvoeren van updates, patches en systeemwijzigingen;
- Samenwerken met collega's binnen het VDI team, security, en applicatiebeheer om een stabiele en veilige werkplek te garanderen;
- Meewerken aan projecten rondom herontwerp van de Folllow you desktop.
- Signaleren van verbeterkansen en bijdragen aan innovaties binnen de digitale werkplek.

Eisen

- Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in de richting van ICT;
- Minimaal 5 jaar ervaring met beheer van VDI / RDSH-omgevingen ((vmware) Omnissa Horizon);
- Kennis van Windows Server, Active Directory, Group Policies en (applicatie)virtualisatie;
- Basiskennis van netwerken, security en endpoint management;
- De opdracht is niet geschikt voor een ZZP'er. De aangeboden kandidaat dient in loondienst te zijn.

Wensen en competenties

Wensen

- Ervaring binnen een zorgomgeving is een pré.

Competenties

Jij bent een analytische, servicegerichte professional met een passie voor techniek én zorg. Je werkt gestructureerd, communiceert helder en weet prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.

Organisatie en team

Bij het LUMC werken dagelijks duizenden professionals aan de best mogelijke zorg voor onze patiënten. Een stabiele, veilige en flexibele IT-omgeving is daarbij onmisbaar. Het LUMC is volop in beweging - digitalisering, werken in de cloud en veilige toegang tot patiëntgegevens staan hoog op de agenda. Om dit alles soepel te laten verlopen, zoeken wij een ervaren en gedreven VDI Beheerder die wil bijdragen aan een moderne digitale werkplek (Follow You) voor onze zorgprofessionals.

Gespreksinformatie

Placeholder gesprekken staat op 10 december 09.00-12.00.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

CV eisen

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.

De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.

In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr