thumbnail
thumbnail

Medewerker Backoffice Omgevingsplein

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

24 tot 32

Publicatiedatum:

5 jun 2024

Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Organisatie 
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid. 

Afdeling 
Werken voor de afdeling KCC is werken voor het gezicht van Leidschendam-Voorburg. Ieder team draagt op haar manier bij aan onze dienstverlening. Van het aanvragen van een rijbewijs tot aan een complex vergunningstraject voor een evenement, dit gebeurt allemaal bij het KCC. Hier worden klanten geholpen zoals zij geholpen willen worden: aan de balie, telefonisch en online. Dé afdeling waar je direct van betekenis kunt zijn.

Opdracht
Als medewerker backoffice kunnen inwoners en aanvragers bij jou terecht met alle vragen over de fysieke leefomgeving. Jij bent de contactpersoon die de weg weet binnen de wet- en regelgeving en de organisatie. Bij jou staat dienstverlening hoog in het vaandel, je gaat graag met een casus onder de arm op zoek naar antwoorden en oplossingen. Je bent nieuwsgierig, proactief en goed bereikbaar. Je staat klaar om vragen te beantwoorden over bijvoorbeeld de Omgevingswet, parkeren, horecavergunningen en evenementen. Verdiepen, verbreden, actualiseren en delen van kennis is voor jou een automatisme. Als je een antwoord hebt gevonden, zorg je er ook voor dat de kennis in de kennisbank en op de website geborgd wordt. De ideale startersfunctie voor een aspirerend medewerker op het gebied van omgevingsrecht.

In deze rol wordt ook verwacht dat je de klant, de initiatiefnemer, met een open houding ontvangt en dat je de vraag scherp krijgt door de juiste vragen te stellen en mensgericht contactpersoon te zijn. Je denkt mee met de initiatiefnemer, waarbij je continu in contact staat en je een goed beeld vormt van de werkelijke situatie. Je werkt hierbij ook nauw samen met de collega’s van de beleidsafdeling en onze ketenpartners. 

  • Je beantwoordt tweedelijns vragen telefonisch en per mail;

  • Je helpt aanvragers bij het indienen van aanvragen;

  • Je haalt informatie op in de organisatie en verwerkt het in de kennisbank;

  • Je adviseert en denkt actief mee op initiatieven;

  • Je vertegenwoordigt het team zowel binnen als buiten de organisatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
2. Minimaal in het laatste jaar van of een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van dienstverlening of rechten;

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker op het gebied van het fysieke domein (35 punten);
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met CLO (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van (doormiddel van een opleiding) en/of  werkervaring met bestemmingsplannen en omgevingsvergunningen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als Medewerker Backoffice op het gebied van het fysieke domein binnen een gemeentelijke organisatie (15 punten).

Competenties

  • politiek-bestuurlijk sensitief, besluitvaardig, klantgericht en flexibel;

  • analytisch vermogen, een oplossingsgerichte instelling en oog voor tegenstrijdige belangen. 

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: variabel.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 juni 2024 tussen 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker Backoffice Omgevingsplein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.